حاصل‌جمع تدبیر و امید...؟ باران دیگر ممنوع‌الکار نیست



باران کوثری ,ممنوع الكار شدن باران كوثري

حاصل‌جمع تدبیر و امید...؟ باران دیگر ممنوع‌الکار نیست

سال قبل مسئولان از کارگردان درخواست کردند اجرای نمایش را بدون حضور باران کوثری ادامه بدهد!

 نمایشی که اجرای آن به دلیل حضور باران کوثری متوقف شده بود، یک بار دیگر با حضور این بازیگر به اجرا درمی‌آید. این نمایش که توسط هومن سیدی کارگردانی شده "روایت ناتمام یک فصل معلق" نام دارد و سال پیش در کافه تریای تئاترشهر به اجرا در آمد.

 

اما بعد از مشکلاتی که برای باران کوثری پیش آمد مسئولان از کارگردان درخواست کردند اجرای نمایش را بدون حضور این بازیگر ادامه بدهد! در نهایت هومن سیدی و گروهش زیر بار این دستور نرفتند و اجرای نمایش متوقف شد.


حالا بعد از چند ماه به نظر می‌رسد مشکلات باران کوثری رفع شده و او دوباره مجوز ادامه فعالیت در عرصه بازیگری را کسب کرده است. "روایت ناتمام یک فصل معلق" از فردا (دوشنبه ۲۲مهر) و این بار در تالار حافظ به اجرا درمی‌آید. روایت ناتمام را هومن سیدی نوشته و کارگردانی کرده و خود او به همراه باران کوثری، آزاده صمدی، نوید محمدزاده، علی سرابی و مهدی صباغی بازیگران این نمایش هستند.


البته این نمایش نسبت به اجرای سال گذشته دچار یکی دو تغییر اجباری شده است. هوتن شکیبا که در اجرای قبلی یکی از بازیگران نمایش بود به دلیل مشغله کاری جای خودش را به علی سرابی داده و گروه پالت که اجرای موسیقی نمایش را بر عهده داشتند به دلیل حضور در تور اروپایی خود در اجرای جدید همراه نمایش نخواهند بود.


"روایت ناتمام یک فصل معلق" از ۲۲ مهر تا ۲۰ آبان هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۷ و ۱۸:۱۵ در تالار حافظ اجرا می‌شود./قانون

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------