خداحافظی «عموپورنگ» با اجرای زنده



 

خداحافظی «عموپورنگ» با اجرای زنده

 

 

«عموپورنگ» پس از يك دهه اجراي زنده‌ تلويزيوني، از هفته آينده با اجراي زنده خداحافظي مي‌كند.تهيه‌كننده برنامه‌ «عموپورنگ» در گفت‌وگو با ايسنا، با اعلام اين خبر عنوان كرد: برنامه‌هاي زنده «پورنگ» به صورتي كه مي‌بينيم در سال آينده تمام مي‌شود.

 

مسلم آقاجان‌زاده ادامه داد: «عموپورنگ» در يك دهه فعاليت، قديمي‌ترين و پرمخاطب‌ترين برنامه كودك سيما به اين سبك بوده است. در نظرسنجي‌هاي مركز تحقيقات صدا و سيما در پاييز امسال نيز «عموپورنگ» با 90 درصد، پربيننده‌ترين برنامه كودك بود.

وي اعلام كرد: از سال بعد به جاي برنامه زنده با مساعدت معاونت سيما و مدير شبكه دو قرار است تغيير ژانر بدهيم و فضاي برنامه را عوض كنيم؛ سعي مي‌كنيم سال بعد يك برنامه جديد با فرمت جديد ارائه دهيم.

تهيه‌كننده «عموپورنگ» در ادامه اذعان كرد: ما به شدت از تكراري شدن مي‌ترسيم و نمي‌خواهيم تكراري باشيم. به همين دليل هم در يك دهه‌اي كه برنامه داشتيم به شكل مداوم تغييراتي را در برنامه ايجاد مي‌كرديم كه به تازه شدن برنامه كمك كند.

آقاجان‌زاده با اعلام اين كه هفته‌ي آينده آخرين برنامه‌هاي زنده و روتين «عموپورنگ» پخش خواهد شد، گفت: به اين نتيجه رسيديم كه ظرفيت اين برنامه براي اجراي زنده اشباع شده و بايد روي ساختارها و طرح‌هاي جديد كار كنيم.

وي همچنين با اشاره به اينكه احتمالا برنامه‌هاي جديد «عموپورنگ» در شكل توليد و غير زنده از اواخرتابستان سال آينده روي آنتن مي‌رود،‌ عنوان كرد: مدام روي آنتن بودن به ما ضربه مي‌زند و فرصت نوسازي و بازسازي را از ما مي‌گيرد؛ مسؤولان اصرار دارند برنامه زنده را قطع نكنيم، ‌اما ما به استراحت نياز داريم.

تهيه‌كننده «عموپورنگ» در ادامه خاطرنشان كرد: درجه اهميت برنامه‌هاي زنده و پلاتويي براي مردم و مسؤولان خيلي پايين است و برنامه‌هاي نمايشي براي مسؤولان اهميت بيشتري دارد.

آقاجان‌زاده در پايان گفت: ما بايد تازگي خود را حفظ كنيم در همين راستا دست به هر نوع تغيير سبكي زديم؛ براي تازه شدن به تغييرات اساسي‌تر نياز داريم و نمي‌خواهيم درجا بزنيم. به همين دليل به فضاها و امكانات بيشتري نياز داريم كه مسؤولان و به ويژه دكتر دارابي ـ معاون سيما ـ در اين رابطه به ما قول همكاري داده‌اند.../ايسنا

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------