پس از دو سال ممنوع‌الکاری؛ مجوز کنسرت و آلبوم «سیروان خسروی» با هم صادر شد



سیروان خسروی,کنسرت سیروان خسروی,آلبوم سیروان خسروی

موسیقی ما -نزدیک به دو سال از آخرین اجرای زنده سیروان خسروی در تهران و برج میلاد می‌گذرد و پس از مشکلات و حاشیه‌هایی که در برنامه آخر این اجرا در برخی رسانه‌ها منتشر شد، سیروان خسروی از اجرا در تهران و شهرستان منع شد و اخذ مجوز آلبوم جدیدش نیز در هاله‌ای از ابهام فرو رفت. در طول این مدت بسیاری از شرکت‌ها در پی حل مشکل این خواننده بودند ولی برخی سوء تفاهم‌ها باعث شد این خواننده خارج از گود بماند و نتواند در تهران اجرای زنده برگزار کند و آلبومش را منتشر کند. ولی شنیده‌ها حاکی از آن دارد که شخص اقای میر زمانی (مدیر کل دفتر موسیقی) با پا در میانی در این پرونده، تلاش زیادی در رفع مشکلات این خواننده انجام داده تا بالاخره مشکلات و سوء تفاهم‌ها از بین رفته و مجوز آلبوم و کنسرت این خواننده با هم صادر شود.

* ۱۷ و ۱۸ آبان، کنسرت بزرگ

تهیه کننده کنسرت‌های سیروان خسروی با تائید اعطای مجوز کنسرت سیروان خسروی، ۱۷ و ۱۸ آبان را زمان برگزاری این برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: ‌ «همه مراحل اخذ مجوز این کنسرت انجام شده و ما فقط منتظر نامه برگزاری برنامه هستیم. حراست دفتر موسیقی همکاری‌های لازم را با انجام دادند و بابت این همکاری از ان‌ها تشکری وی‍ژه داریم. نکته جالب این کنسرت هم این است که سیروان قطعات آلبوم جدیدش را نیز در این برنامه برای اولین بار اجرا خواهد کرد.»

* آلبوم جدید

«جاده رویا‌ها» آلبوم جدید سیروان است که بیش از سه سال است در بایگانی دفتر موسیقی وزارت ارشاد وضعیت بلاتکلیفی داشت. این روند به جایی رسید که این خواننده حتی در مقطعی شخصا وارد عمل شد و در صدد حل مشکلات آلبوم‌اش برآمد. ولی ظاهرا مشکلات آلبوم جدید این خواننده هم حل شده و این آلبوم به زودی در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد. نامه حراست و مجوز‌های شعر و موسیقی این آلبوم صادر شده و و حتی شماره کتابخانه ملی هم دریافت کرده. مجوز این آلبوم فقط امضای نهایی شخص «میرزمانی» را کم دارد که به محض امضای ایشان، «جاده رویا‌ها» در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد تا دوستداران این خواننده پس از یکی چهار، پنج سال محصول جدید خواننده مورد علاقه‌شان را بشنوند.

منبع : موسیقی ما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------