آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

بازگشت "کوین اسپیسی"! (+عکس)



"کوین اسپیسی" هنرپیشه مشهور هالیوود که 1 سال گذشته را با سکوت در فضای مجازی سپری کرده بود، بار دیگر با انتشار ویدئویی به صحنه بازگشت. 

به گزارش عصرایران به نقل از سی‌ان‌ان، این هنرپیشه هالیوود برنده اسکار که از سال 2016 متهم به مواردی از سوء استفاده جنسی شده است و متعاقب این اتهامات از ادامه حضور در سریال پرطرفدار "خانه پوشالی" کنار گذاشته شده، با انتشار یک ویدئو در صفحه توییتر خود در نقش " فرانک آندروود" سریال خانه پوشالی، ظاهر شد.

 

او که در این ویدئو در یک آشپزخانه صحبت می‌کرد، به مخاطبان گفت: 

"من می دانم که شما چه می‌خواهید. البته آنها تلاش کرده‌اند که ما را از هم جدا کنند اما آنچه ما داریم خیلی قوی و نیرومند است، بالاخره من و شما در هر چیزی که با هم داشتیم، سهیم بودیم. من عمیق‌ترین و تاریک‌ترین رازهای خودم را به شما گفتم، به شما نشان دادم که مردم دقیقا چه کارهایی می‌توانند انجام دهند. من شما را با صداقت خودم شوکه کردم، من شما را به مبارزه طلبیدم و موجب شدم که به فکر فرو بروید و شما نیز به من اعتماد کردید، با اینکه می‌دانستید نباید این کار را بکنید بنابراین ما هیچ کاری نکردیم؛ مهم نیست بقیه چه صحبتی می کنند. درضمن می دانم شما چه می می‌خواهید، شما می خواهید من برگردم..

 

البته برخی هرچیزی گفته شد را باور کردند و با نفس‌های حبس شده منتظر بودند من اعتراف کنم، آنها دارند می‌میرند تا من اعلام کنم هرچیزی گفته شده درست است و بگویم لایق آن چیزی که به سر من آمده هستم. فقط من و شما می‌دانیم که این مساله هرگز به این سادگی نیست، نه در سیاست نه در زندگی اما شما نمی‌توانید بدترین چیزها را بدون مدرک باور کنید. بدون داشتن حقایق نمی توانید قضاوت کنید. آیا این کار را می‌کنید؟ نه شما این کار را نمی کنید، شما باهوش‌تر از آن هستید."

 

در بخش پایانی این ویدئو، اسپیسی   در واکنش به اعلام مرگ شخصیت "فرانک آندروود" در قسمت پایانی سریال "خانه پوشالی" با طعنه از مخاطبان خود سوالی می پرسد: "شما هرگز دیدید من بمیرم؟" سپس او حلقه‌ای در انگشت خود قرار داده و با عصبانیت به دوربین نگاه می کند.

 

اسپیسی قرار است در 7 ژانویه ( کمتر از دو هفته دیگر) بر سر اتهامات مربوط به سوء‌استفاده جنسی در دادگاه حاضر شود.

 

گفتنی است شرکت "نتفلیکس" که تهیه کننده سریال پرطرفدار "حانه پوشالی" است، حضور اسپیسی در فصل جدید این سریال را معلق کرده است.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,کوین اسپیسی

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,کوین اسپیسی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------