آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

نجفی : سریال نفس مخاطبان زیادی را جذب می‌کند/ ماه رمضان به خوبی خانواده‌ها را دور هم جمع می‌کند



نجفی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان به خوبی خانواده‌ها را دور هم جمع می‌کند، از جذب شمار زیادی از مخاطبان به سریال " نفس" در این ماه مبارک سخن گفت.

 قربان نجفی بازیگر سریال تلویزیونی "نفس" در گفت وگو با  میزان گفت: با توجه به اینکه سریال "نفس" با حساسیت زیادی تولید شده، تصور می‌کنم این اثر یکی از سریال‌های با کیفیت تلویزیون در سال‌های اخیر باشد.

 

وی ادامه داد: همچنین با توجه به ساختار سریال "نفس" توقع بر این است که مخاطب به خوبی به این سریال توجه کند و امیدوارم شمار بیننده‌های این سریال در حد بالایی باشد.

 

  اخبارفرهنگی,خبرهای   فرهنگی,نجفی

 

بازیگر فیلم "مزرعه پدری" تصریح کرد: به طور طبیعی انسان‌ها در ساعت‌های ویژه ماه مبارک رمضان مانند افطار و سحر بیشتر دور همدیگر جمع می‌شوند و تماشای سریال‌های ماه رمضان که در این سال‌ها به یک رسم تبدیل شده به خوبی می‌تواند اعضای خانواده را دور هم جمع کند و این موضوع می‌تواند شمار مخاطبان این سریال را افزایش دهد.

 

نجفی توضیح داد: البته من معتقدم اگر این سریال در زمانی غیر از ماه مبارک رمضان هم پخش شود، می‌تواند بیننده‌های مربوط به خود را داشته باشد به معنای اینکه این اثر از چنین ویژگی برخوردار است که می‌تواند در دیگر روز‌ها نیز، مخاطبانی را داشته باشد.

 

  اخبارفرهنگی,خبرهای   فرهنگی,نجفی

 

وی یادآور شد: در سریال تلویزیونی " نفس" نقش فردی را بازی می‌کنم که از گذشته خودش و کارهایی که انجام می‌داده، پشیمان شده و این اتفاق باعث بروز مشکلات عدیده‌ای می‌شود و زندگی آن فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما همچنین گفت: زندگی این شخصیت به اندازه‌ای تحت تاثیر قرار می‌گیرد که در نهایت کشته می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این فرد روستایی همچنین از یک شخصیت ساده و خوش نیت برخوردار است. سال‌ها فعالیت داشته و به هر حال دچار مشکلی شده است، اما فکر می‌کنم مخاطب می‌تواند به این شخصیت حق بدهد.

 

در این اثر تلویزیونی هنرمندانی مانند مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی‌نژاد، بهناز جعفری، قربان نجفی، احسان امانی، داریوش فرهنگ، هدایت هاشمی و ساناز سعیدی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

  اخبارفرهنگی,خبرهای   فرهنگی,نجفی

 

گفتنی است، سریال تلویزیونی "نفس" به کارگردانی جلیل سامان در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۴۵: ۲۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------