آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

اعتراض یامین پور به مدیریت سیما



 

اعتراض یامین پور به مدیریت سیما

مجری سابق برنامه «دیروز، امروز، فردا» كه بنا به دلایل ناگفته از اجرای این برنامه كنار گذاشته شد، به تلویزیون و برنامه های آن حمله كرد.

وی در یادداشتی كه سایت رجانیوز آن را منتشر كرده خطاب به دارابی معاون ضرغامی در امور سیما نوشت: سیاست سازمان بر پخش مستمر فیلم ها و افزایش كم سابقه تولید و پخش مجموعه های نمایشی تمركز یافته است. معلوم نیست كدام منطق علمی و تجربی در دنیای امروز، جذب مخاطب را صرفا به افزایش برنامه های نمایشی و فیلم و سریال منوط كرده است.

وحید یامین پور افزوده است: سیمای ما تا به حال سراغ ساختارهای جذاب غیرنمایشی نرفته است. گفت وگوی شفاف و داغ اجتماعی و سیاسی، مستندهای اقناعی، مسابقات و... قالبهایی هستند كه بسیار مورد استفاده شبكه های تلویزیونی موفق در جذب مخاطب اند ولی در این خصوص، ظرفیت شبكه های متعدد تلویزیون ما با بی انگیزگی كامل هرز می رود.

وی با بیان اینكه تلویزیون ایران را پیرمردهای بازنشسته مدیریت می كنند، آورده است: همت مدیران سیما فقط صرف پركردن آنتن می شود و اغلب فرصتی برای ارتقای سطح كیفی برنامه ها ندارند. روزی یكی از مدیران ارشد سیما می گفت كه اصلا نمی داند اینترنت چیست و دیگری می گفت اساسا شبكه های ماهواره ای را نگاه نمی كند!

یامین پور در ادامه نوشته است: سیمای جمهوری اسلامی ایران به شدت سیاسی شده و در این میان فرهنگ و حوزه های متعدد و وسیع آن معطل مانده است. تلویزیون ما متاسفانه آنچنان كه باید رنگ انقلابی ندارد و به طور آشكار از مطالبات انقلابی مردم عقب افتاده است.

مجری سابق برنامه «دیروز، امروز، فردا» در پایان تاكید كرده: چهره های فرسوده سیاسی كه روزگاری است احترام و اعتماد مردم را از دست داده اند می خواهند با سوار شدن بر امواج رسانه ای خود را بازسازی كنند اما تمام شبكه های سیما هم برای جبران احساس ناخوشایند اینان كافی نخواهد بود.... / پایگاه خبری تحلیلی فرارو


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------