«یوزارسیف» با رضا عطاران همبازی شد+اولین عکس از پشت صحنه



با پیوستن مصطفی زمانی به تیم سازنده فیلم «آینه شمعدون»، فیلم برداری این فیلم از امروز 4 مهرماه در مناطق اطراف تهران آغاز شد.

همبازی یوزارسیف  با رضا عطاران

به گزارش شبکه ایران مصطفی زمانی بازیگری که با ایفای نقش حضرت یوسف (ع) در سریال یوسف پیامبر شناخته شد، اولین تجربه بازیگری خود بعد از این سریال را طی همکاری با «بهرام بهرامیان» در فیلم «آل» کسب کرد. او نقش کوتاهی را هم در فیلم «پریناز» ایفاء کرد و حالا در «آینه شمعدون» یکی از نقش های اصلی را ایفاء خواهد کرد.

در این فیلم بازیگرانی همچون رضا عطاران، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، نیوشا ضیغمی، مهران احمدی، پانته آ بهرام،شبنم مقدمی، آهو خردمند، مهدی فقیه و... ایفای نقش می کنند. به زودی ستارگان جدیدی هم به این فیلم اضافه خواهند شد.

بهرام بهرامیان و مسعود سلامی در اولین روز فیلمبرداری

طبق اعلام روابط عمومی این فیلم سینمایی، «آینه شمعدون» فیلمی طنز و فانتزی است که بر اساس فیلم نامه «احمد رفیع زاده» به تهیه کنندگی محمد کمالی پور و کارگردانی بهرام بهرامیان ساخته می شود.داستان این فیلم درباره زن و شوهری به نام «فتحی» و «سوری» است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند. فتحی در سیرک کار می کرده و حالا بیکار شده است. سوری قصد دارد به دخترش جهیزیه ای مفصل بدهد و دخترش را با آبرو به خانه بخت بفرستد. تلاش های خانواده برای جور کردن جهیزیه وقتی کامل می شود که اهالی محل به کمک آنها آمده و هر کدام تکه ای از وسایل زندگی مشترک را به این دو جوان می دهند.

مسعود سلامی به عنوان مدیر فیلمبرداری، مهدی بدرلو به عنوان مدیر تولید، کامبیز دارابی به عنوان دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی،سعید ملکان در مقام طراح چهره پردازی، پرویز آبنار به عنوان مدیر صدا برداری، محسن نصراللهی به عنوان طراح صحنه، شیده محمود زاده در مقام طراح لباس، هادی اتابکی در مقام عکاس، محمد بدرلو در مقام تصویربردار پُشت صحنه، فواد بوربور در مقام مدیر تدارکات برخی از عوامل این فیلم سینمایی هستند./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------