آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

تجمع صنفی کارگران ذوب آهن اصفهان/ اعتراض کارگران پیمانکاری طرح آبیاری کارون بزرگ



 اعتراض کارگران ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
جمعی از کارگران کارخانه ذوب آهن اصفهان در اعتراض به عدم طبقه بندی شغلی و پرداخت نشدن پاداش‌ها در حیاط این کارخانه تجمع صنفی برگزار کردند. 

به گزارش فارس از اصفهان، جمعی از کارگران ذوب آهن اصفهان برای رسیدگی به مشکلات صنفی حقوق و مزایای خود روز شنبه در این کارخانه تجمع کردند.

 

در ویدئوهایی که کارگران برای فارس ارسال کرده اند آنها نسبت به عدم طبقه بندی نیروها و پرداخت نشدن پاداش‌ها گلایه دارند. 

 

امیرحسین پرورش، مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارداشت: کارگران تجمع کرده‌اند و مدیرعامل هم در حال صحبت با کارگران است و درخواست کارگران نیز پرداخت مطالبات و افزایش حقوق است.

 

پرورش گفت: این تجمع تاثیری در روند تولید ندارد چون افرادی که پست‌های تولیدی مشخص دارند مشغول کار هستند.

 

اعتراض کارگران پیمانکاری طرح آبیاری کارون بزرگ با پهن کردن سفره خالی

کارگران پیمانی شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ به صورت نمادین با پهن کردن سفره خالی پیگیر تبدیل وضعیت شغلی خود شدند.

 

 اعتراض کارگران ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

به گزارش ایلنا، برخی منابع کارگری در شوشتر اعلام کردند: کارگران پیمانی شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ که پیگیر وضعیت شغلی خود هستند، صبح امروز (۱۱ آذر ماه) به صورت نمادین با پهن کردن سفره خالی در محدوده داخلی محل کار خود خواستار پیگیر تبدیبل وضعیت شغلی خود شدند.

 

این کارگران می‌گویند: بیش از صد نفر از کارگران به دلیل‌ عدم تعیین تکلیف، در محوطه شرکت بهره‌برداری جمع شدیم؛ تا به مطالبه چندین‌ساله ما پاسخ داده شود.

 

این کارگران خواسته‌های خود را تبدیل وضعیت و جذب در کشت وصنعت کارون می‌دانند و می‌گویند: حدود ۱۵۰ نفر از ما که در واحد‌های حراست، تعمیرات و بهره‌برداری مشغول کار هستیم از سال ۹۵ پیگیر تبدلیل وضعیت شغلی خود شده‌ایم و علارغم انجام مصاحبه استخدامی قرار بود سال قبل (۱۴۰۱) تبدیل وضعیت شویم که این اتفاق نیفتاد؛ اکنون هریک از ما با حداقل ۱۵ سال سابقه کار با حداقل حقوق و مزایا کار می‌کنیم و علیرغم سابقه کار و تخصص، همچنان امنیت شغلی نداریم.

 

کارگران پیمانی شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ تاکید کردند: از کار با پیمانکاران خسته شده‌ایم بنابراین از مدیریت درخواست داریم به مطالبه قانونی ما پاسخ مثبت دهد.

 

کارگران در ادامه با انتقاد از مواضع مسئولان در پیگیری مطالباتشان تصریح کردند: تقریبا از روز سه‌شنبه هفته گذشته اعتراضات صنفی کارگران شکل گرفته و در حالی خواهان رسیدگی به خواسته‌های خود هستیم که از مسئولان شرکت حاضر به مذاکره و شنیدن خواسته‌ها نیستند. ما نیز ترجیح می‌دهیم تا مدیرعامل شرکت بهره‌برداری در جمع کارگران حاضر شود و به سولات ما پاسخ دهد. مسئولان شهرستانی و شورای تامین از رسیدگی به خواسته‌هایمان وعده می‌دهند اما مدیران شرکت تمایلی به حل مشکلات ما ندارند.

 

گفتنی است شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ شوشتر وابسته به سازمان آب و برق خوزستان است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------