آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

هشدار به متقاضیان خرید مسکن مهر با صورتجلسه انتخاب واحد



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,خرید مسکن مهر
مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس با اشاره به اینکه متقاضیان خرید مسکن مهر تنها به صورتجلسه انتخاب واحد برای خرید مسکن مهر اکتفا نکنند، گفت: هفته‌ای یک مورد جعل و مالباخته بابت خرید مسکن مهر به ما گزارش می‌شود، بنابراین توصیه ما این است که متقاضیان خرید به هشدارهای شرکت عمران نسبت به خرید مسکن مهر دقت و توجه کنند. 

به گزارش فارس، علی‌اصغر جاودان‌فر با اشاره به اینکه 20 هزار قرارداد مسکن مهر آماده تحویل به مردم است، گفت: از بیستم آبان‌ماه سال گذشته تا امروز 35 هزار قرارداد پنج برگی پرینت و به امضای پیمانکاران رسیده است، گفت: 20 هزار قرارداد پنج برگی آماده تحویل به مردم است، بنابراین خوشبختانه دیگر مثل گذشته نیست که پیمانکاران این قراردادها را امضا نمی‌کردند، اما هم‌اکنون مشکلات رفع شده است. 

 

وی افزود: یکی از مشکلاتی که این روزها در شهر جدید پردیس وجود دارد این است که برخی از متقاضیان برای انتخاب واحد مراجعه نمی‌کنند، به طوری که در حال حاضر حدود 650 متقاضی هستند که هنوز برای انتخاب واحد مراجعه نکرده‌اند.

 

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس ادامه داد: در گذشته 9 هزار متقاضی فاقد واحد مسکونی وجود داشت، بنابراین این مشکل باعث شده بود تا تحویل واحدها و انتخاب واحد به مشکل بخورد، اما در طول یکسال گذشته 8 هزار واحد دراختیار متقاضیان قرار گرفت، اما هنوز 650 متقاضی برای انتخاب واحد مراجعه نکرده‌اند.

 

جاودان‌فر ادامه داد: در حال حاضر 20 هزار قرارداد چشم‌انتظار مالکان است که نسبت به تکمیل آورده‌های خود اقدام کنند.

 

وی در خصوص خرید و فروش مسکن مهر گفت: توصیه ما به متقاضیان خرید مسکن این است که متقاضیان خرید به کارگزاری مسکن مهر برای هر نوع اطلاعی مراجعه کنند، اما متأسفانه هنوز برخی از خریداران مسکن مهر به هشدارهای ما توجهی نمی‌کنند، به طوری که تنها با اکتفا کردن به صورتجلسات انتخاب واحد، به دفاتر املاک مراجعه و اقدام به خرید و فروش می‌کنند. 

 

وی ادامه داد: متأسفانه هفته‌ای یک مورد جعل به ما گزارش می‌شود و مالباختگان را به مراجع قضایی معرفی می‌‌کنند، پس توصیه ما این است که مردم به هیچ ‌وجه واحدی را با صورتجلسه انتخاب واحد خریداری نکنند. 

 

به گفته وی، روزی که در شرکت عمران پردیس مستقر شدیم، 20 هزار قرارداد تحویل متقاضیان شده بود، اما در این مدت گذشته 35 هزار قرارداد تحویل داده‌ایم. 

 

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی از متقاضیان مسکن مهر یک واحد مسکونی مهر به 11 نفر با صورتجلسه انتخاب واحد فروخته شده بود. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------