آخرین اخبار سیاست خارجی

خبر سفر وزیر کره شمالی به تهران,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران

خبرگزاری کره شمالی‌، خبر سفر وزیر شان به تهران را منتشر کرد اما در تهران،‌ هیچ مقام مسوول ایرانی تاکنون در این باره توضیحی نداده است. به گزارش عصرایران ؛‌با وجود اینکه…

برایان هوک: قاسم سلیمانی در لیست ممنوع السفر‌های سازمان ملل قرار داشت



اخبار,اخبار سیاست خارجی,برایان هوک
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد سردار سلیمانی به علت فعالیت‌های تروریستی که در منطقه داشت در لیست ممنوع السفر‌های سازمان ملل قرار داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از العربیه، برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه با این شبکه در توجیه عملیات تروریستی آمریکا و شهادت سردار سلیمانی و فرماندهان ارشد جبهه مقاومت در اظهاراتی مغرضانه و بی‌اساس مدعی شد: «قاسم سلیمانی به علت فعالیت‌های تروریستی که در منطقه داشت در لیست ممنوع السفر‌های سازمان ملل قرار داشت. این فرمانده سپاه قدس برای حمله زودهنگام به آمریکایی‌ها در عراق و لبنان برنامه‌ریزی کرده بود.»

 

هوک مدعی شد: «مدت‌ها بود از ایران خواسته بودیم از افزایش تنش بپرهیزد و اگر این کار را نکند تبعات بسیاری را متحمل خواهد شد. هدف قرار دادن سلیمانی و گردان‌های حزب الله پیش از ان برخی از این تبعات است. ایران باید همانند یک کشور عادی تصمیم گیری و رفتار کند. ما تهدیدات ایران را جدی میگیریم و حمله ایران به سفارتمان را چندی پیش دیدیم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------