آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

ادعای وزیر دفاع امریکا:‌ ایران و متحدانش در دوران ریاست جمهوری بایدن ۸۳ بار به مواضع آمریکا حمله کرده‌اند



لوید آستین ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده می‌گوید از زمان آغاز ریاست جمهوری جو بایدن، ایران و شبهنظامیان متحدش ۸۳ بار به مواضع نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه حمله کرده‌اند. لوید که سه‌شنبه در پاسخ به سوال تام کاتن، سناتور جمهوری‌خواه صحبت می‌کرد، گفت که ایالات متحده در پاسخ به این حملات چهار بار علیه گروه‌های نیابتی ایران در منطقه دست به عملیات زده است. 

به گزارش انتخاب؛  او این سخنان را در کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا بیان کرد.

 

روزنامه آمریکایی نیویورک ‌تایمز سه‌شنبه در گزارشی نوشت جنگنده‌های آمریکایی جمعه آماده بودند تا دور دومی از حملات تلافی‌جویانه را علیه گروه‌های شبه‌نظامی مرتبط با ایران انجام دهتد، اما تصمیم کاخ سفید بر خودداری از آن بود.

 

پنجشنبه گذشته حمله‌ای پهپادی در شمال شرق سوریه، که به گفته آمریکا «منشاء مرتبط با ایران» داشت، به کشته شدن یک پیمانکار غیرنظامی آمریکایی و زخمی شدن شش آمریکایی دیگر منجر شد.

 

پس از آن لوید آستین وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که با فرمان جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، «تاسیسات گروه‌هایی که با ایران مرتبط هستند» در سوریه هدف حملات هوایی «دقیق» قرار گرفتند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------