واژگونی یک قایق در گمیشان؛ یک کشته و دو مفقود در حادثه واژگونی قایق



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فرماندار گمیشان با بیان اینکه ۱۴ سرنشین‌ قایق واژگون شده در گمیشان پیدا شدند، گفت: ‌این افراد سالم پیدا ‌و به بیمارستان شهر منتقل شدند اما ۷ نفر دیگر همچنان مفقود هستند.

امیرشیر توماج در گفت گو با تسنیم، با اشاره به واژگونی یک قایق موتوی در این شهر اظهار داشت: ‌سرنشینان قایق نیروهای داوطلب مردمی بود‌‌ند که اکثر سرنشینان قایق واژگون شده در گمیشان پیدا شدند‌.

 

وی  با بیان اینکه تا‌کنون 23 سرنشین‌ این قایق پیدا شده‌اند و حالشان مناسب است، افزود: ‌این افراد برای ایجاد سیل‌بند اعزام شده بودند و زن و فرزند همراهشان نبوده است.

 

فرماندار گمیشان‌ تصریح کرد: ‌نیروهای داوطلب ساخت دیواره سوار بر قایق بودند که 14 نفر سالم پیدا شدند که 7 نفر همچنان مفقود هستند.

 

‌توماج با بیان اینکه قایق در منطقه تپه نقره‌ای به علت برخورد با دیواره واژگون شده است، ادامه داد:‌ این افراد در تلاش برای ساختن دیواره در اطراف شهر بودند که با دیواره پل برخورد کردند.

 

فرماندار گمیشان اظهار کرد: تاکنون 14 نفر از این افراد سالم پیدا شدند و به بیمارستان شهر منتقل شدند اما 7 نفر دیگر همچنان مفقود هستند.

 

وی افزود: آب در این منطقه جریان دارد و نیروهای امدادی در تلاش برای یافتن مفقودان هستند.

 

تکمیلی:/

 

تمامی سرنشینان قایق پیدا شدند

سرپرست استانداری گلستان: تمامی سرنشینان قایق واژگون شده در گمیشان سالم پیدا شدند.

 

سه سرنشین قایق هنوز پیدا نشده‌اند!

*غراوی، سرپرست استانداری گلستان که در صدا و سیمای گلستان خبر از پیدا شدن تمامی سرنشینان قایق واژگون شده داده بود، در ارتباطی دوباره خبر قبلی را اصلاح کرد و گفت: «هنوز سه سرنشین قایق مفقود هستند»!

 

 آخرین جزئیات از قایق واژگون شده در گمیشان/ ۲ نفر همچنان مفقود

رئیس سازمان هلال احمر از آخرین جزئیات عملیات امداد و نجات در پی واژگونی قایقی در گمیشان خبر داد.

 

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی واژگونی قایق در استان گلستان شهر بندرترکمن (گمیشان _ ناردانلی به قره کیله، منطقه تپه نقره‌ای)، ٢١ نفر حادثه دیده‌اند.

 

وی افزود: ۱۸ نفر مصدوم و متأسفانه یک نفر فوت کرده است، همچنین ۲ نفر همچنان مفقود است که عملیات برای یافتن بقیه سرنشین‌ها همچنان ادامه دارد.

 

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به تجهیزات به کار گرفته شده در این عملیات گفت: در این عملیات از ۳ دستگاه خودروی عملیاتی شامل یک دستگاه آمبولانس و ۲ خودروی کمکدار استفاده شده است.

 

سلیمی در پایان یادآور شد: ۵ تیم امدادی متشکل از ۲۰ امدادگر و ۲ تیم سیلاب از لحظات وقوع این حادثه در محل حضور داشتند و تا یافتن ۲ هموطن دیگر دست از تلاش برنمی دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------