انفجار گاز شهری در اهواز/ ۳ نفر مصدوم شدند



انفجار گاز شهری در اهواز،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
ساعتی پیش انفجار گاز شهری در یک ساختمان در کیان آباد اهواز سه مصدوم بر جای گذاشت و نیروهای امدادی در حال انجام عملیات برای جستجوی مصدومین یا فوتی‌های احتمالی هستند.

به گزارش ایلنا، مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان، امروز یکشنبه هشتم فروردین‌ماه با اعلام این خبر، اظهار کرد: امروز ساعت ۱۴ و ۲۵ دقیقه انفجار گاز شهری در یک مجتمع مسکونی در منطقه کیان‌آباد اهواز حادثه‌ساز شد.

 

عارف اصل شرهانی، افزود: با بیان اینکه این انفجار در طبقه چهارم یک مجتمع ۴ طبقه اتفاق افتاد، افزود: این انفجار باعث ریزش و حریق چند واحد از این ساختمان نیز شد.

 

وی گفت: تعداد دقیق مصدومین یا فوتی‌های این حادثه مشخص نیست و تاکنون سه مصدوم از زیر آوار نجات و به بیمارستان طاقانی منتقل شده‌اند.

 

همچنین ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه ۶ خودرو آتش نشانی به همراه ۴ خودرو پیشرو به محل حادثه اعزام شدند، گفت: این انفجار در طبقه چهارم یک مجتمع ۴ طبقه اتفاق افتاد افتاد و باعث ریزش و حریق چند واحد از این ساختمان شد و به ساختمان های همجوار نیز خسارت وارد کرد.

 

وی افزود: گروه آتش نشانان با ورود به مجتمع مسکونی، ۴۳ نفر از ساکنین مجتمع را از میان دود غلیظ خارج کردند.

 

گفتنی است؛ نیروهای امدادی در محل حضور دارند عملیات امداد و نجات برای جستجوی مصدومین یا فوتی‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 

انفجار گاز شهری در اهواز،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
انفجار گاز شهری در اهواز،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
انفجار گاز شهری در اهواز،اخبار حوادث،خبرهای حوادث

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------