تعرض به پسر 12ساله به بهانه دادن ترقه مجانی



جوانی که متهم است چهارشنبه‌سوری سال گذشته به پسری ۱۲ساله تعرض کرده، دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، والدین پسری 12ساله اواخر سال گذشته با مراجعه به پلیس شکایتی را مطرح کردند و مدعی شدند به فرزند آنها  تعرض شده است. بعد از آن پرونده برای رسیدگی در اختیار بازپرس سهرابی، بازپرس شعبه 9 دادسرای جنایی تهران، قرار گرفت و او تحقیقات را آغاز کرد.

 

در بررسی‌های مقدماتی معلوم شد کودک 12ساله برای خرید ترقه به پارکی در شرق تهران رفته بود که این اتفاق رخ داد. پدر این کودک گفت: پسرم می‌خواست برای چهارشنبه‌سوری ترقه بخرد اما پولی نداشت برای همین سراغ یک ترقه‌فروش رفت و از او ترقه مجانی خواست. آن مرد هم به پسرم گفت باید همراهش به انتهای پارک برود و آنجا ترقه بگیرد.

 

پسرم همراه مرد غریبه رفت و در آنجا به او تعرض شد. مرد ترقه‌فروش سپس دوستش را باخبر کرد و نفر دوم نیز پسرم را مورد آزار جنسی قرار داد. بازپرس پرونده بعد از شنیدن این اظهارات، پسربچه را به پزشکی قانونی معرفی و دستور دستگیری دو مظنون را صادر کرد. به این ترتیب، مأموران وارد عمل شدند و تحقیقات را در حالی آغاز کردند که سرنخ‌های زیادی از متهمان وجود نداشت.

 

به همین دلیل جست‌وجوها برای یافتن دو متهم تا روز جمعه گذشته  طول کشید تا اینکه بالاخره یکی از متهمان که همان مرد ترقه‌فروش است، دستگیر شد. این متهم وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، به آزار و اذیت پسر 12ساله اعتراف کرد اما گفت از همدستش خبر ندارد. او توضیح داد: مرد دوم کارتن‌خواب بود و من نمی‌دانم او حالا کجاست و حتی از هویت واقعی‌اش هم باخبر نیستم. بنا بر این گزارش، این متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات برای دستگیری نفر دوم ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------