یک آشنا، قاتل دختر 18ماهه بود



تحقیقات پلیس درخصوص قتل هولناک دختری 18ماهه در سنندج به دستگیری یک آشنا به اتهام قتل او منجر شد.

 به گزارش همشهری، ظهر بیستم مهرماه امسال به پلیس سنندج خبر رسید در جریان سرقتی خونین از یک خانه در شهرک دادگستری، دختری 18ماهه به قتل رسیده است. زمانی که مأموران در محل حادثه حاضر شدند دقایقی از وقوع این حادثه می‌گذشت. مادر این طفل درباره آنچه اتفاق افتاده بود به پلیس گفت: من و دخترم در خانه بودیم که 2‌نفر با چاقو وارد شدند و با تهدید طلاهای من را سرقت کردند و می‌خواستند گردنبند دخترم را هم سرقت کنند که به‌دلیل کشیدن گردنبند دخترم جانش را از دست داد و سارقان هم از آنجا گریختند.

 

آنطور که اظهارات این زن نشان می‌داد این جنایت با انگیزه سرقت انجام شده بود اما وقتی تحقیقات در این‌باره ادامه پیدا کرد مأموران نسبت به حرف‌های این زن دچار تردید شدند. آنها وقتی بار دیگر به محل حادثه بازگشتند و آنجا را با دقت بازرسی کردند موفق شدند طلاهایی که ادعا شده بود سارقان از آنجا دزدیده‌اند را کشف کنند. کشف طلاها مهم‌ترین مدرکی بود که نشان می‌داد ماجرای سرقت طلاها ساخته و پرداخته ذهن مادر نوزاد است و اصلا چنین سرقتی اتفاق نیفتاده است چرا که هیچ‌کدام از همسایه‌ها نیز سارقان را هنگام ورود یا خروج ندیده بودند. در چنین شرایطی بود که تحقیقات ادامه پیدا کرد تا اینکه کارآگاهان جنایی پی بردند  دختر 18ماهه به‌دست یکی از نزدیکان درجه یک خود به قتل رسیده و همه ادعاها درباره سرقت صحنه‌سازی‌ برای گمراه کردن پلیس است.

 

سرهنگ عبدالله فاتحی، رئیس پلیس آگاهی استان کردستان با اعلام جزئیات این جنایت گفت: با اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر سرقت طلاجات و مرگ مشکوک نوزاد18ماهه در شهرستان سنندج، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. با توجه به حساسیت موضوع تیم‌های بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی استان در محل وقوع این حادثه جنایی حاضر شدند و تحقیقات آغاز شد. وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام تحقیقات فنی و تخصصی از ساختگی بودن موضوع مطلع شدند و با هماهنگی مقام قضایی قاتل را که یکی از نزدیکان دختربچه بود بازداشت کردند و او در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد.

 

به‌گفته سرهنگ فاتحی متهم به قتل در جریان تحقیقات مدعی شد که برای فرار از مجازات دست به صحنه‌سازی‌ زده و ماجرای سرقت طلا و جواهرات را مطرح کرده و حالا از کاری که کرده پشیمان است. براساس این گزارش، هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------