توهم ناشی از مصرف مواد مخدر صنعتی منجر به قتل همسر شد



فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری گفت: قاتل شیشه ای که به علت مصرف مواد مخدر صنعتی و با توهم خیانت جان همسر خود را گرفت، بلافاصله پس از قتل توسط پلیس دستگیر شد. 

سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: بر اساس تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در خصوص کشف جسد در یک دامداری، با توجه به حساسیت موضوع سریعا تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۵ باقرشهر در محل حاضر شدند.

 

وی افزود: در بدو ورود به دامداری، ماموران با پیکر بی‌جان یک خانم ۳۰ ساله از اتباع افغان و چند بچه کوچک و همسر متوفی که در محل حضور داشتند مواجه شدند، با تحقیقات و بررسی های تخصصی مشخص شد مقتول توسط همسر ۳۳ ساله اش با استفاده از سلاح سرد از ناحیه گردن دچار جراحت شده و سپس خفه شده است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه قاتل بلافاصله دستگیر شد، خاطرنشان کرد: در بازدید از متهم حدود یک گرم مواد مخدر از نوع شیشه نیز کشف و در تحقیقات انجام شده متهم ضمن اقرار، انگیزه خود را از قتل همسرش، احتمال خیانت به وی بیان کرد.  

 

جلیلیان با اشاره به اینکه پیامدهای آثار منفی اعتیاد به موادمخدر صنعتی منجر به بروز چنین قتل هایی می‌شود، ادامه داد: جسد متوفی با دستور مقام قضایی تحویل پزشکی قانونی و پس از تشکیل پرونده متهم در اختیار مراجع قضایی گرفت.  

 

جمع آوری ۱۴۶ نفر از اتباع غیرمجاز در شهرری

 

فرمانده انتظامی شهرستان ری اضافه کرد: تیم عملیاتی پلیس امنیت این فرماندهی با رصدهای میدانی موفق به شناسایی ۱۰ کلونی(زندگی گروهی) اتباع غیرمجاز در محدوده قاسم آباد تهرانچی این شهرستان شدند.  

 

جلیلیان افزود: پس از هماهنگی های قضایی تیم عملیاتی پلیس امنیت در معیت عوامل یگان امداد این فرماندهی با حضور در نقاط هدف (کلونی های از قبل شناسایی شده) ۱۴۶ نفر اتباع غیرمجاز را دستگیر و با دستور مقام قضایی به جهت ترد از کشور تحویل اردوگاه شدند.

 

انهدام باند سارقان پنج میلیارد ریالی با اقرار به ۱۰ فقره سرقت 

وی ادامه داد: در پی وقوع سرقت از یک مجتمع مسکونی تازه ساز فاقد سکنه در محدوده شهرری سارقانی که به سرقت اموالی اعم از، پکیج ها، آیفون های تصویری، موتور و متعلقات آسانسور، کپسول های آتش نشانی، شیرآلات، کلید و پریزها اقدام کرده بودند، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار کلانتری۱۷۲ حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) قرار گرفت.

 

جلیلیان افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی هویت یکی از سارقان شدند که پس از هماهنگی های قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.  

 

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده متهم ضمن اقرار به بزه ارتکابی ۲ نفر دیگر از همدستان خود را معرفی کرد، گفت: با هماهنگی های قضایی، تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ متهمان دیگر را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازدید از محل ۲ دستگاه خودروی مسروقه کوئیک و پراید، اموال سرقت شده از مجتمع مسکونی و مقادیر زیادی مدارک شناسایی، لوازم و محتویات خودرو و چندین دستگاه پوز کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام اینکه هر سه نفر متهم دارای سوابق متعدد سرقت بودند، خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۱۰ فقره سرقت از مجتمع مسکونی، خودرو، لوازم و محتویات خودرو اعتراف که پس از شناسایی شاکیان، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------