بایدن از طرح بازگشایی «ایمن» آمریکا رونمایی کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بایدن
«جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طرح خود برای بازگشایی «ایمن» فعالیت‌ها در این کشور پس از محدویت‌های کرونایی رونمایی کرد.

بایدن یکشنبه شب در یادداشتی در روزنامه نیویورک تایمز نوشت که آمریکا باید ابتدا به ناکامی دولت «دونالد ترامپ» رییس جمهوری این کشور در مواجهه با کرونا اذعان کند.

 

وی افزود: در حالی که برای بازگشایی آمریکا آماده می‌شویم باید درسی را که این بحران به ما آموخت، به خاطر بسپاریم. این بحران به ما آموخت که ناکامی دولت برای برنامه‌ریزی، آماده‌سازی، ارزیابی صادقانه و اعلام تهدیدی که علیه ملت وجود دارد، به نتایج فاجعه‌باری منتهی شد. ما نباید این اشتباهات را تکرار کنیم.

 

بایدن در طرح خود برای بازگشایی آمریکایی بر حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی تا زمان کاهش قابل توجه آمار مربوط به کرونا تأکید کرده است. 

 

وی افزود که هر گونه تلاشی برای بازگشایی اقتصادی آمریکا باید پس از ایجاد زمینه انجام «آزمایش‌های فوری، گسترده و قابل دسترس» صورت بگیرد. 

 

بایدن همچنین هشدار داد که مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها باید برای بازگشت کرونا آمادگی کافی داشته باشند. 

 

وی در هفته‌های اخیر از عملکرد ترامپ در مقابله با کرونا انتقاد کرده است. بایدن اخیراً گفته که ترامپ باید حرف نزند و به کارشناسان اجازه دهد تا کارشان را انجام دهند.

 

آمار دانشگاه جان‌هاپکینز نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به  ۵۵۱ هزار و ۸۱ نفر و تعداد جان‌باختگان نیز به ۲۱ هزار و ۶۶۸ تن رسیده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------