آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

پاسخی کوتاه به توئیت سخیف رسایی: اراذل کسانی هستند که به دانشجویان می گویند 'اراذل'



حمید رسایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

عصر ایران نوشت: حميدرسايى، نماینده پیشین مجلس و عضو جبهه پایداری در توييتى مدعی شد هدف دانشجویان معترض دانشگاه شریف، گرفتن اقامت‌ اروپا است و نوشت: راه مواجهه با اراذلی که به‌ اسم دانشجو هرروز به بهانه‌ای دانشگاه شریف را متشنّج می‌کنند ابتدا اخراج و سپس ممنوع الخروجی ۱۰ تا ۱۵ ساله است. باور کنید وحشی بازی ها در دانشگاه تمام می شود.

 

حمید رسایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

هر چند این سخن سخیف تر از آن است که بدان اعتنا شود ولی برای آن که آیندگان نگویند در دوران شما افرادی هرچه از دهان شان آمد گفتند و شما سکوت کردید، این چند سطر کوتاه منتشر می شود:

 

اولاً "اراذل" کسانی هستند که به نخبه ترین دانشجویان این سرزمین می گویند "اراذل".

 

ثانیاً نه فقط دانشگاه شریف، که با عمیق ترین تأسف ها و تحسرها باید گفت که همه ایران به تشنج کشیده است و عاملان تشنج نیز نه دانشجویان، که کسانی هستند که سال هاست در مسند تصمیم و اجرا با بی کفایتی های خود مردم را به خشم و ستوه آورده اند و نیز کسانی اند که با حرف های ابلهانه، بنزین بر آتش التهاب می پاشند.

 

ثالثاً دانشجوی شریف و اساساً هر دانشجوی نخبه دیگر، برای گرفتن اقامت اروپا و جاهای دیگر دنیا نیازی ندارد خود را به خطر اندازد و در معرض خط و نشان افرادی مانند حمید رسایی قرار گیرد. چند ایمیل و یک رزومه کافی است تا از بهترین دانشگاه های دنیا پذیرش بگیرند و در آرامش تحصیل و کسب درآمد کنند. مگر این همه دانشجو و دانشمند ایرانی که در جای جای دنیا زندگی می کنند، اول تشنج کرده و بعد اقامت گرفته اند؟ واقعاً رسایی بعد از این همه سال کار اجرایی و سیاسی و تقنینی، این را نمی داند یا خودش را به آن راه زده است؟

 

رابعاً همین به اصطلاح راهکارهای صد من یه غاز امثال رسایی است که کار ملک و ملت را به اینجا رسانده است. واقعاً سطح تفکر را می بینید؟! یعنی این بشر فکر  می کند اگر دانشجویان اخراج و ممنوع الخروج شوند، مشکل حل می شود؟ یعنی دو دقیقه به این فکر نکرده که اگر قرار بود با اخراج و ممنوع الخروجی و زندان و ممنوعیت و محرومیت و فیلترینگ و ... کاری از پیش برود، تا حالا پیش رفته بود. 

 

به جای این که ببینند ریشه مشکل کجاست و مطالبات مردم و دانشجویان چیست تا بدان ها پاسخ عملی دهند و در برابر خواسته های اکثریت کرنش کنند تا رضایت و آرامش به جامعه بازگردد، هر روز زبان و قلم به توهین و تحقیر می چرخانند و چرندیات می سرایند و لاطائلات می بافند؛ آنها یا نادان هستند یا نفوذی؛ حالت سومی عقلاً متصور نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------