آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

«رضا نصری» حقوقدان بین الملل: وای به حال کشوری که «دیپلماسی» را پفیوزی می‌داند!



رضا نصری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رضا نصری در توییتر نوشت: وای به حال کشوری که از از دیپلمات هم انتظار ژست نظامی دارد و و نماینده مجلسش دیپلماسی را پفیوزی می داند.

به گزارش اعتمادآنلاین، "رضا نصری" کارشناس ارشد روابط بین الملل در واکنش به احمد نادری نماینده تهران در مجلس که محمدجواد ظریف وزیر سابق امور خارجه را پفیوز خطاب کرده بود در توییتر نوشت: اولا «بسط حوزه نفوذ» فقط با قدرت نظامی اندازه گیری نمی شود. اشکال مختلفی از قدرت اعم از اقتصادی - فرهنگی - گفتمانی - تکنولوژیک - وجود دارد که نفوذ کم هزینه را میسر می کند؛ ثانیا وای به حال کشوری که از از «دیپلمات» هم انتظار ژست نظامی دارد و و نماینده مجلسش دیپلماسی را پفیوزی می داند!

 

گفتی است که احمد نادری، نماینده تهران پیش از این در توییتر نوشته بود: مهدی بازرگان راز ماندگاری ایرانیان را سازشکاری دانست و پفیوزی آنان می دانست و اکنون ظریف از ترکمانچای طرفداری می کند. بچه های خمینی کبیر همچون حاج قاسم در جنگ تحمیلی نشان دادند که ملت ایرانا نه تنها پفیوز نیست بلکه به آرزوهای دیرینه ذهن ایرانی یعنی بسط حوزه نفوذ جامه عمل پوشاندند.

 

رضا نصری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------