آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افشاگری جعفرزاده از طراح ایده ساخت ۴ میلیون مسکن /فقط در حد یک کد می گویم که...

جعفرزاده ایمن‌آبادی با تاکید بر اینکه وعده ساخت۴ میلیون مسکن به پاشنه آشیل دولت رئیسی تبدیل شده است، گفت: یکی از نمایندگان مجلس یازدهم که…

نماینده مجلس: کنار مردم سوریه در جنگ اقتصادی ایستاده‌ایم!



رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همانطور که در جنگ با تروریست‌ها در کنار دولت و مردم سوریه بوده‌ایم، در جنگ اقتصادی نیز کنار آن‌ها خواهیم بود.

به گزارش مهر، وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کشورمان در جریان سفر هیأت پارلمانی به دمشق و پس از دیدار با مقامات ارشد دولت سوریه در جمع خبرنگاران، گفت: همانطور که در جنگ با تروریست‌ها در کنار دولت و مردم سوریه بوده‌ایم، در جنگ اقتصادی نیز کنار آن‌ها خواهیم بود.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دیدار با وزیر امور خارجه سوریه روابط دوجانبه تهران و دمشق مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی از ادامه اشغال اراضی سوریه انتقاد کرد و افزود: ما حضور بیگانگان در خاک سوریه چه نیروهای ترکیه‌ای و چه آمریکایی را بر نمی‌تابیم.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ابراز امیدواری کرد که مناطق اشغالی سوریه هرچه زودتر آزاد شود و منابع اقتصادی هم در اختیار مردم این کشور قرار گیرد.

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دیدار با نمایندگان مجلس سوریه بر ضرورت ارتقای روابط دوجانبه تاکید شد، گفت: در سایه اراده مقامات دو کشور به ویژه رؤسای جمهور موانع بر سر راه ارتقای روابط در همه زمینه‌ها برطرف خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------