آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان: تصمیم گیری درباره پرونده عنابستانی فعلا امکان‌پذیر نیست



علی اصغر عنابستانی,اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: به علت عدم همکاری نیروی محترم انتظامی درباره پرونده برخورد یک نماینده مجلس و سرباز راهنمایی رانندگی، تصمیم گیری درباره این پرونده برای هیئت نظارت امکان‌پذیر نیست.

به گزارش فارس، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی با اشاره به پیگیری پرونده برخورد علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس و سرباز راهنمایی و رانندگی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، اظهارکرد: این هیئت تاکنون ۴ جلسه پیرامون این پرونده برگزار کرده و اظهارات آقای عنابستانی که نکاتی قابل توجه و بررسی داشت، دریافت شده است و فیلم مورد نظر هم از مراجع مربوط دریافت و مشاهده گردید.

 

وی افزود: با توجه به اهمیت کشف واقعیت ماجرا و رسیدگی قاطع به آن، لازم است همه افراد حاضر در صحنه از جمله سرباز وظیفه مذکور و افسر حاضر در صحنه و شهود و مسئولان محترم ناجا حضور یابند و اظهارات و توضیحات و مشاهدات خود را ارائه کنند تا هیئت بتواند به تصمیم و جمع بندی برسد اما  متاسفانه  تاکنون این همکاری با مجلس انجام نشده است و جز گزارش مکتوب اولیه، حاضر به حضور در جلسه بررسی و تکمیل اطلاعات لازم نشدند.

 

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر افزود: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به لحاظ حقوقی و جایگاهی نمی تواند کسی را ملزم  به حضور در جلسه و ارائه گزارش کند و لذا به دلیل عدم همکاری ناجا فعلا امکان تصمیم گیری مجلس در این باره وجود ندارد.

 

غضنفرآبادی اضافه کرد: پیگیری این پرونده از طریق مراجع قضایی در حال انجام است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------