آخرین اخبار سیاسی

جعفرزاده,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

جعفرزاده: نفت را به‌ قیمتی می‌فروشیم که انگار مال‌دزدی را به حراج گذاشته ایم/وقتی روسیه تا ۶۰ دلار معاف است ما چطور می توانیم زیر این قیمت بفروشیم؟

جعفرزاده ایمن‌آبادی از قیمت پایین فروش نفت ایران انتقاد کرد و گفت: وقتی روسیه تا ۶۰ دلار معاف است، ما چگونه می‌توانیم زیر قیمت ۶۰ دلار او…

درخواست سکه‌ی محمدصادق کوشکی، کارشناس این روزهای شبکه‌ی افق، برای حرف زدن راجع به‌انقلاب!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
علی عطشانی در کافه سینما نوشت: «اگه تاریخ رو اشتباه نکنم سال ٨٦ بود که برای ضبط یک مجموعه مستند راجع به ١٧ شهریور ، این آقا رو بعنوان کارشناس به ما معرفی کردن ، رفتم تو اتاق ایشون توی یکی از دانشگاههایی که تدریس می کرد ، و براش توضیح دادم که ما داریم یه مستند می سازیم راجع به اتفاقات ١٧ شهریور و خواستم ازش یه مصاحبه بگیریم ، براش توضیح دادم که به مناسبتِ پیروزی انقلاب اسلامی این مستند رو می سازیم و توضیحاتِ شما کمک میکنه ، کمی مکث کرد و گفت چقدر میدین ؟

به گزارش  دیده بان ایران،  علی عطشانی در کافه سینما نوشت: «اگه تاریخ رو اشتباه نکنم سال ٨٦ بود که برای ضبط یک مجموعه مستند راجع به ١٧ شهریور ، این آقا رو بعنوان کارشناس به ما معرفی کردن ، رفتم تو اتاق ایشون توی یکی از دانشگاههایی که تدریس می کرد ، و براش توضیح دادم که ما داریم یه مستند می سازیم راجع به اتفاقات ١٧ شهریور و خواستم ازش یه مصاحبه بگیریم ، براش توضیح دادم که به مناسبتِ پیروزی انقلاب اسلامی این مستند رو می سازیم و توضیحاتِ شما کمک میکنه ، کمی مکث کرد و گفت چقدر میدین ؟ من تعجب کردم فکر کردم شوخی میکنه ، در کمالِ خونسردی گفت برای نیم ساعت یه سکه بهارآزادی می گیرم تا راجع به انقلاب حرف بزنم ، گفتم آقای دکتر راجع به انقلابِ اسلامیه ! انقلاب ، امام ... گفت : این حرفا رو وِل کن هزینش رو بدین من در خدمتم و ما از ایشون مصاحبه نگرفتیم ... باورم نمیشد ...»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------