آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه معاون وزیر ورزش به گشت ارشاد و برخورد سخت با جوانان

طعنه سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد و برخورد بخاطر حجاب سینا کلهر معاون جوانان وزیر ورزش نوشت: ‏ای…

روزنامه اطلاعات: پیام چهار برابر شدن تعداد نامه‌های مردم به رئیسی، یعنی افزایش گرفتاری‌های مردم



سفر استانی رئیسی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

روزنامه اطلاعات نوشت: پس از سفر اخیر رئیسی به یزد اعلام شد که مردم یزد در سفر قبلی رئیسی ۲۸ هزار و ۷۰۰ نامه به ایشان داده بودند و این بار بیش از ۹۸ هزار نامه دادند.

 

گویی برخی در نهاد ریاست‌جمهوری، دوست دارند این آمار را هم نشانه توفیق دولت و اقبال بیشتر مردم به رئیس دولت بشمارند و به آن مباهات ورزند. این نیاز به شرح ندارد که اگر میزان نامه‌های مردم طی یک سال چهار برابر شده، در واقع گرفتاری‌ها و تنگناها و بدبختی‌های مردم چهار برابر شده است و این نه تنها مایه سربلندی نیست بلکه موجب شرمساری است.

 

اگر روزی رئیس‌جمهوری به استانی سفر کرد و یک نامه هم دریافت نکرد، آن روز باید افتخار کنید که دستگاه‌ها به قدری کارشان را درست انجام می‌دهند که هیچ مشکلی نیست و نیازی به نامه‌نگاری شهروندان به رئیس کشور نیست.

 

این شیوه نامه‌نگاری در دولت جناب احمدی‌نژاد باب شد و همان موقع هم تعداد نامه‌ها به قدری بود که وقتی اعضای دفتر ایشان گفتند که خواندن و پاسخ‌دادن به همه نامه‌ها غیرممکن است رئیس‌جمهوری دستور داده بود به فرستنده هر پاکت ۵۰ هزار تومان بدهند و موضوع را فیصله دهند. البته ۵۰ هزار تومان، امروز قیمت یک آدامس است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------