آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

طرح سوال از رئیسی در مجلس کلید خورد؟



  رئیسی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
براساس شنیده‌ها یکی از نمایندگان مجلس طرح سوال از رئیس‌جمهور را در ۶ محور تهیه کرده و درصدد جمع‌آوری امضاء نمایندگان و تحویل این طرح به هیات رئیسه مجلس است. طرح سوال از ابراهیم رئیسی ۶ محور دارد که از جمله آن می‌توان به "نابسامانی‌های اخیر ارزی" و "عدم اجرای قانون تخصیص کالابرگ الکترونیک پس از تغییر شیوه پرداخت ارز ترجیحی" که اثرات تورمی جبران ناپذیری بر بازار داشته است، اشاره کرد. 

ایلنا نوشت: براساس شنیده‌های ایلنا طرح سوال از ابراهیم رئیسی با ۶ محور در مجلس کلید خورد.

 

هشت ماه قبل بود که یکی از نمایندگان مجلس در گفت‌وگویی از ثبت طرح "عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور" خبر داد، طرحی که البته با امضای طراح و تنها یک نفر نماینده دیگر یعنی دو امضاء ماه‌هاست که در سامانه نمایندگان قرار دارد و عدد امضای آن افزایشی نداشت تا بتواند اعلام وصول شده و راهی صحن مجلس شود.

 

اما اکنون شنیده می‌شود جمعی از نمایندگان درصدد امضاء و تحویل طرح سوال از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور هستند.

 

براساس شنیده‌ها یکی از نمایندگان مجلس طرح سوال از رئیس‌جمهور را در ۶ محور تهیه کرده و درصدد جمع‌آوری امضاء نمایندگان و تحویل این طرح به هیات رئیسه مجلس است.

 

طرح سوال از ابراهیم رئیسی ۶ محور دارد که از جمله آن می‌توان به "نابسامانی‌های اخیر ارزی" و "عدم اجرای قانون تخصیص کالابرگ الکترونیک پس از تغییر شیوه پرداخت ارز ترجیحی" که اثرات تورمی جبران ناپذیری بر بازار داشته است، اشاره کرد.

 

نماینده طراح سوال که نخواست نامش فاش شود می‌گوید:"طرح سوال را با تعدادی از همکاران مطرح کرده‌ام، گروهی از آن استقبال کردند و گروهی دیگر هنوز می‌ترسند".

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------