آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود

«موضوعات دیگری که مطرح است موضوع تزلزل اعتماد مردم را نسبت به مسئولین و به طور خاص نهاد نماز جمعه و ستاد امربه معروف و نهی از منکر فراهم…

سند پزشکی خطر تخلیه چشم امیر شاه ولایتی، از آسیب‌دیدگان چشمی اعتراضات سال گذشته/ ناتوانی خانواده در تودیع وثیقه



 خطر تخلیه چشم امیر شاه‌ولایتی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
پیام درافشان در واکنش به ادعای قوه قضاییه مبنی بر عدم ارائه مدرک پزشکی موکلش، سند پزشکی خطر تخلیه چشم موکلش را در اختیار دیده‌بان ایران قرار داده است. 

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ چندی پیش پیام درافشان، وکیل امیر شاه‌ولایتی، از زندانیان آسیب‌دیدگان چشمی اعتراضات سال گذشته خبر داد که در صورت عدم آزادی، چشم موکلش تخلیه خواهد شد. قوه قضاییه نیز در پاسخ به وکیل امیر شاه ولایتی به نقل از یک مقام قضایی، گفت: «پس از ادعای صورت گرفته، چون موضوع برای اولین بار در مورد زندانی امیر شاه ولایتی مطرح شده بود و هیچ سابقه قابل توجه پزشکی از این فرد نداشتیم دستور ملاقات با وی صادر شد. پس از ملاقات با این زندانی وی هم عنوان کرد تاکنون هیچ مدرکی از سابقه پزشکی خود به مقام قضایی و مقام‌های زندان ارائه نداده است. پس از بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد نه وکیل، نه خانواده و نه حتی خود زندانی درخواستی مبنی بر اعزام به بیمارستان و یا ارائه مدرک پزشکی موثر در پرونده ارائه نداده‌اند.»

 

 خطر تخلیه چشم امیر شاه‌ولایتی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

پیام درافشان در واکنش به ادعای قوه قضاییه مبنی بر عدم ارائه مدرک پزشکی موکلش، سند پزشکی خطر تخلیه چشم موکلش را در اختیار دیده‌بان ایران قرار داده است.

 

این وکیل دادگستری به دیده بان ایران گفت: صبح امروز با حسن توجه مقام قضایی به اسناد پزشکی تکمیلی و پس از انجام استعلام های لازم با ۵ میلیارد وثیقه و فک قرار بازداشت موافقت شد اما مادر امیر شاه ولایتی فقط سقف بالاسر خودشان که مقداری بیش از ۲ میلیارد ارزش دارد را امکان دارند که به نظر منطقی می‌رسد و موکل با همین میزان نیز در دسترس است.

 

وی ادامه داد: امید است با حسن توجه به وضعیت خاص جسمانی موکل و بنا بر رعایت ارکان مروت در این خصوص هم بذل همکاری شود.


 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------