آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

اکرمی: مردم می‌گویند مشکلات اصلی رها شده، فقط به روسری زنان، گیر می‌دهند/ کنار حجاب به گرانی و اعتیاد، حساسیت نشان بدهیم



 ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

رویداد ۲۴ نوشت: اکرمی می‌گوید: این درست نیست که همه کارها را به طور ضربتی جلو ببریم و با دستور نظرمان را به دیگران القاء کنیم. مثلا درباره حجاب اول باید با حوصله احکام حجاب را توضیح می‌دادیم و بعد از امر به معروف، نهی از منکر می‌کردیم و همچنین سیستم تشویق و تنبیه را در رفتارمان اعمال کنیم.

 

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: این درست نیست که همه کارها را به طور ضربتی جلو ببریم و با دستور نظرمان را به دیگران القاء کنیم. مثلا درباره حجاب اول باید با حوصله احکام حجاب را توضیح می‌دادیم و بعد از امر به معروف، نهی از منکر می‌کردیم و همچنین سیستم تشویق و تنبیه را در رفتارمان اعمال کنیم. در واقع تا این کارهای زیربنایی را انجام ندهیم، نباید منتظر پدیده بدحجابی با بی حجابی باشیم و شروع به حرف زدن و نظر دادن کنیم. ما کِی درباره مضرات بی حجابی صحبت کرده‌ایم که انتظار داریم، همه حجاب داشته باشند و ما هم بخواهیم مجازات را عملیاتی کنیم؟

 

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: در این دو سه ماهی که گرفتار شده‌ایم، چند بار در نمازجمعه و مساجد درباره اصل حجاب صحبت دقیقی انجام گرفته است تا خانم‌ها بدانند بی‌حجابی زمینه ازدواج را کاهش می‌دهد و سبب رشد زمینه طلاق می‌شود؟ ما باید مثل طبیب دردشناسی کنیم و درمان‌یابی کنیم. مرحوم مطهری دو یا سه ماه بعد از انقلاب کتاب «آفات انقلاب» را نوشت و گفتند، بعضی‌ها تنگ‌نظرند، بعضی‌ها عقل‌شان به چشم‌شان است و بعضی‌ها هم می‌خواهند زبان شان و قلم شان رها باشد تا هر آنچه به عقل شان می‌رسد، بگویند و بنویسند که هر سه دسته کارهای‌شان غلط است.

 

نماینده ادوار مجلس ادامه داد: اینکه عده‌ای این روزها درباره تندوری نماز جمعه هشدار می‌دهند، مگر نمازجمعه که عده کمی از مردم شرکت می‌کنند، چه کاری می‌تواند انجام بدهد؟ نمازجمعه رسانه نیست، رسانه رادیو تلویزیون و مطبوعات هستند و به همین دلیل بر اساس عقل و عرفان کاری کنند تا آگاهی عمومی را بالا ببرند.

 

اکرمی تاکید کرد: باید در کنار اینکه درباره حجاب حساسیت زیادی نشان می‌دهیم، به اعتیاد، به گرانی، به بالا رفتن سن ازدواج هم حساسیت نشان بدهیم، تا مردم نگویند، مسئولان مشکلات اصلی را رها کرده‌اند و فقط به روسری زنان گیر می‌دهند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------