آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

تأکید سران قوا بر استفاده از منابع مولدساز در تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی



 سران قوا,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
تأکید سران قوا بر استفاده از منابع مولدساز در تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بر استفاده از منابع مولدسازی در تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تأکید کردند. 

به گزارش  تسنیم، شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تأکید کرد: منابع حاصل از مولدسازی به صورت اهرمی به امر تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تمام استان‌ها و بخشی از آن نیز در اختیار دستگاه‌های اجرایی واگذارکننده دارایی‌های مازاد قرارگیرد و صرف سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تحت پوشش همان دستگاه‌ها شود.

 

در این جلسه که سه شنبه شب به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و با حضور روسای مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه تشکیل شد، برنامه مولدسازی با هدف افزایش بهره‌وری دارایی‌های دولت و تأمین بخشی از بودجه مورد نیاز کشور در دستورکار قرار گرفت و روسا و مقامات سه قوه دیدگاه‌ها و نظرات خود را برای اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر این برنامه مطرح کردند.

 

در این جلسه مقرر شد وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهادهای تکمیلی را برای تامین منابع مالی لازم در جهت تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از طریق مولدسازی دارایی‌های دولت، جمع‌بندی و برای تصویب نهایی به شورای عالی ارائه کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------