زندگی لاکچری درون عمارت ۳۶ میلیون پوندی نصرت گوکچه



نصرت گوکچه،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
عمارت لاکچری «نصرت گوکچه» سرآشپز معروف ترک در استانبول دارای استخر روی پشت بام، باشگاه ورزشی و بخش ویژه آب درمانی و ماساژ است.

به گزارش فرارو به نقل از سان، نصرت گوکچه که زندگی‌اش را در خانواده‌ای فقیر آغاز کرد و مجبور شد در سن ۱۰ سالگی ترک تحصیل کند اکنون در ۳۹ سالگی در عمارت ۳۶ میلیون پوندی زندگی می‌کند. کاخ ماکا در منطقه شیشلی استانبول دارای استخر روی پشت بام، باشگاه بدنسازی و بخش آب درمانی و ماساژ است. گفته می‌شود که نصرت در سال ۲۰۱۹ میلادی به این کاخ نقل مکان کرده بود. این عمارت پیش‌تر متعلق به «عبدالحق حمید طرهان» نمایشنامه‌نویس قرن بیستمی بود که در ترکیه به عنوان شاعر بزرگ شناخته می‌شود. در آن سال نصرت که ستاره‌ای در اینستاگرام محسوب می‌شود گفته بود پس از سال‌ها رستوران داری در سراسر جهان می‌خواهد زمان بیش‌تر را در استانبول در کنار مادرش بگذراند.

 

گوکچه در خارج از ترکیه نیز صاحب املاکی است از جمله در ایالات متحده امریکا که دارای یک ملک با استخر خصوصی در بورلی هیلز است. طبق گزارش‌های منتشر شده نصرت کلکسیونی از خودروهای سوپر اسپرت از جمله سه دستگاه رولز رویس و یک دستگاه لامبورگینی هوراکان را در اختیار دارد.

 

نصرت گوکچه،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

این در حالیست که نصرت در کودکی و نوجوانی در شرق استانبول در خانواده‌ای با پنج فرزند که پدرشان معدنچی بود بزرگ شد. نصرت در مصاحبه‌ای با نشریه «تایمز» در سال ۲۰۱۹ میلادی گفته بود اغلب مجبور به پوشیدن کفش‌ها و پیراهن‌هایی برای رفتن به مدرسه بود که مناسب نبودند چرا که والدین‌اش توانایی خرید لباس مناسب برای او را نداشتند.

 

او مدعی شده این والدین‌اش بودند که او را از مدرسه بیرون آورده و مجبور به کار کردن کردند تا به امرار معاش خانواده کمک کند. او پس از آن در استیک هاوس‌ها به شستن ظرف پرداخت و مدتی نیز شاگرد قصابی بود سپس با دریافت وامی ۲۵۰۰ پوند به آرژانتین سفر کرد و از رموز تجارت گوشت آگاه شد و پس از بازگشت به ترکیه در سن ۲۷ سالگی اولین استیک هاوس خود را در سال ۲۰۱۰ تنها با هشت میز و ده پرسنل افتتاح کرد. حرفه او در ژانویه ۲۰۱۷ میلادی با وایرال شدن تصویری از او از نحوه خاص نمک پاشیدن‌اش بر روی گوشت شهرت جهانی پیدا کرد.

 

گفتنی است که کاخ فعلی نصرت دارای ۹۰ اتاق است و می‌توانید در آنجا اقامت داشته باشید. ارزان‌ترین اتاق از شبی ۳۵۰ پوند آغاز می‌شود.

 

نصرت گوکچه،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
نصرت گوکچه،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------