این زن برای گرفتن گواهینامه رانندگی رکورد شکست



 گواهینامه رانندگی ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
یک زن ۶۹ ساله، اهل کره جنوبی پس از صرف بیش از ۱۳,۷۵۳ دلار برای گرفتن گواهینامه، سرانجام در ۹۶۰اٌمین تلاش خود در آزمون رانندگی قبول شد. 

به گزارش روزیاتو ؛ چا سا سون، برای اولین بار در آوریل ۲۰۰۵ امتحان کتبی رانندگی را داد و پس از رد شدن در آن برای اولین بار، هر روز، پنج روز در هفته، به مدت سه سال، با مجموع ۷۸۰ بار تلاش، ادامه داد. او بعداً فقط دو بار در هفته امتحان داد تا اینکه در نهایت موفق شد.

 

 گواهینامه رانندگی ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

او پس از ۱۰ بار تلاش در آزمون عملی رانندگی نیز قبول شد؛ به این معنی که در مجموع ۹۶۰ امتحان را قبل از اینکه بالاخره گواهینامه خود را دریافت کند، پشت سر گذاشت.

 

این زن تسلیم نشد زیرا برای تجارت سبزی فروشی خود به گواهینامه نیاز داشت. مربی رانندگی او در مدرسه رانندگی جئونبوک گفت وقتی چا سا سون بالاخره گواهینامه را گرفت احساس آرامش کرد.

 

او گفت: «وقتی او بالاخره گواهینامه اش را گرفت، همه با تشویق بیرون رفتیم و او را در آغوش گرفتیم و به او گل دادیم. احساس می‌کردیم که بار بزرگی از دوش ما برداشته شده است».

 

 گواهینامه رانندگی ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

پس از چندین بار تلاش برای شرکت در آزمون، این زن به یک شهرتی ملی دست یافت و حتی در تبلیغات هیوندای هم ظاهر شد. یک تولیدکننده خودروی هیوندای کره جنوبی حتی یک وسیله نقلیه کاملاً جدید به ارزش تقریباً ۱۴,۵۵۳ دلار به او هدیه داد.

 

 گواهینامه رانندگی ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

این داستان که مربوط به بیش از ۱۵ سال پیش است، این هفته در Reddit دوباره مطرح شد و صدها کاربر واکنش های خود را به اشتراک گذاشتند.

 

شخصی نوشت: «نمی‌خواهم کسی که بیش از ۵ بار در آزمون رانندگی رد شده در جاده کنار من رانندگی کند چه برسد به کسی که ۹۶۰ بار رد شده است.»

 

یکی دیگر اظهار داشت: «من شخصاً معتقدم اگر بیش از ۱۰ بار در آزمون رانندگی رد شوید، هرگز نباید اجازه رانندگی داشته باشید. قبل از ۹۶۰ بار باید یک نقطه وجود داشته باشد که در آن کسی تصمیم بگیرد که نباید رانندگی کند.»

 

اما برخی از مردم دلسوزانه تر به این ماجرا واکنش نشان دادند. یکی از این کاربران گفت: «۹۵۹ بار زمین بخورید، ۹۶۰ بار برخیزید».

 

یکی دیگر اضافه کرد: «و بگذارید از این ماجرا درس بگیریم، هرگز تسلیم نشوید.»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------