چرا آجر نما نسوز سفید محبوبیت زیادی دارد



یکی از عللی که باعث شده آجرهای نمای نسوز سفید در بازار رغبت زیادی داشته باشد آن است که رغبت مردم نسبت به رنگ سفید بسیار زیاد است. رنگ سفید اصولاً در نمای ساختمان باعث زیبایی و جلال قابل‌توجهی می‌شود از این رو مالکان ساختمان سعی می کنند در نمای داخلی ساختمان و همچنین نمای بیرونی ساختمان از آجرهای سفید استفاده کند البته این موضوع فقط مربوط به آجر نما نمی‌باشد بلکه بیشتر خودروهای سواری رنگ سفید می باشند و در بسیاری از وسایل رنگ غالب رنگ سفید یا روشن است.

 

آجر نما نسوز سفید,محبوبیت آجر نما نسوز سفید,نمای ساختمان با آجر نما نسوز سفید

علت محبوبیت آجرنمای نسوز سفید

 

بنابراین یکی از علل بسیار مهم پرفروش بودن این محصول علااقه‌مندی مردم نسبت به رنگهای روشن می باشد.

 

در نمای ساختمان ها معمولاً به جای آجر نما سفید از سنگی به نام تراورتن عباس آباد استفاده نشده است. این سنگ دارای مرغوبیت بسیار بالا جلا و درخشندگی مناسبی می‌باشد معمولاً بهترین نوع سنگهای تراورتن عباس آباد با حدود ۲ میلیون تومان بابت هر متر مربع قیمت گذاری می گردد ولی یک متر آجر نمای نسوز سفید با قیمتی معادل ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان قابل اجرا می باشد و این یعنی یک اختلاف ده برابری سنگ نسبت به آجر و از آنجا که اکثر مردم تمایل به کاهش قیمت تمام شده کار می باشند میتوانند به جای سنگ سفید تراورتن از آجر نمای نسوز استفاده کنند.

 

آجر نمای نسوز سفید و بحث مهم مدرنیته

از آنجا که رنگ سفید یک رنگ خنثی و قابلیت مکمل شدن با رنگ های دیگر را دارد و از دیدگاه مدرنیته یک رنگ ی به حساب می‌آید می‌توان گفت نسبت به سنگ مرغوبیت بهتری در نما و ظاهر ساختمان ایجاد می کند

 

نکته بسیار مهم و حیاتی در استفاده از آجرهای نمای نسوز بحث قابل انعطاف بودن این نوع آجر ها می باشد معمولاً سنگ‌ها در ابعاد یک متر در ۵۰ سانتی متر و یا یک در یک و یا دو متر دو متر موجود می باشند البته این اندازه ها قابل تغییر میباشد بنابراین قدرت انعطاف بسیار کمی را در اختیار مهندسین معمار قرار می دهند در حالیکه آجرهای نمای نسوز انعطاف بسیار بالایی دارند و یک مهندس معمار می تواند آنها را به صورت افقی عمودی دوا و یا هر شکلی که مد نظرش باشد پیاده سازی کند.

 

ویژگی های آجر نمای نسوز سفید,خرید آجر نمای نسوز سفید,خرید آنلاین آجر نمای نسوز سفید

نما با آجرنمای نسوز سفید

 

موارد مثبت یاد شده باعث شده است که بیش از ۸۰ درصد از نماهای کار شده در سطح شهرهای ایران به خصوص شهر اصفهان از آجر نمای نسوز سفید استفاده می گردد

 

در خرید آجر سفید باید به چه نکاتی توجه کرد

از آنجا که رنگ سفید رنگی است که گرد و غبار و باران های اسیدی و موارد دیگر می تواند تاثیر بسزایی در دوام رنگ آن داشته باشد بنابراین باید این آجر را از برندهای معتبر بازار تهیه کرد در صورتی که شما آجرنسوز بی کیفیت خریداری کنید بعد از چند سال رنگ سفید آن به سمت زرد و سبز حرکت خواهد کرد.

 

آجر نمای نسوز سفید و بحث مهم مدرنیته,نکاتی برای خرید آجر سفید,علل های استفاده از آجرنما نسوز

خرید آجرنمای نسوز سفید

 

یک آجر نسوز سفید خوب باید میزان تخلیط مناسبی داشته باشد در غیر این صورت بالا و پایین شدن مقادیر و متریال های اولیه باعث بروز مشکل در آینده خواهد شد.

 

میزان تابیدگی آجر نسوز نیز بسیار مهم است وقتی آجر ها در نمای ساختمان کار می شوند نباید انحنای در سطح آجر دیده شود این انحنا را در است تابیدگی می نامند و باعث بروز ناهم گونی در چیدمان آجر ها میشود

 

سعی کنید از آجرهای نسوز پردان استفاده کنید آجر نسوز پر دانه آجری است که سفید یک دست نمی باشد و دانه های مشکی رنگی در سطح آن دیده می شود علت این موضوع به زیبایی بیان برمی گردد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024