تیم بعدی محمد محبی مشخص شد/ پیشنهاد تیم عربستانی به بیرانوند



محبی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
محمد محبی، ستاره تیم استقلال در فصل جاری به باشگاه اماراتی نزدیک شد و به نظر فصل آینده در لیگ برتر امارات بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی، قرارداد قرضی حضور محمد محبی در تیم استقلال به پایان رسیده و بعید است شاهد ادامه حضور او در تیم آبی باشیم. به این خاطر که لژیونر نمی تواند به عنوان بازیکن قرضی در تیم لیگ برتری بازی کند و از سویی در صورت خرید قطعی جز سهمیه خارجی محسوب می شود.

 

باشگاه العین امارات سخت به دنبال بخدمت گیری محمد محبی است و وارد مذاکره با باشگاه سانتاکلارا هم شده است. البته باشگاه استقلال هم به باشگاه سانتاکلارا اعلام کرده حاضر است محمد محبی را قطعی خریداری کند.

 

پیشنهاد مالی باشگاه العین امارات به محمد محبی جالب توجه است و از سویی ریکاردو ساپینتو هم اردوی تیم استقلال را ترک کرده و در چنین شرایطی قابل پیش بینی است، شاهد حضور این بازیکن در تیم اماراتی باشیم.

 

محمد محبی به واسطه علاقه امیر قلعه نویی به نظر در جام ملت ها هم یکی از مهره های کلیدی تیم ملی خواهد بود و شخصا بی میل نیست در فوتبال امارات به بازی خود ادامه دهد. به خصوص که تیم او در فوتبال باشگاهی پرتغال دیگر در لیگ برتر حضور ندارد و به دسته اول سقوط کرده است.

 

***

 

بیرانوند همسایه رونالدو در عربستان

دروازه‌بان شماره یک و تاثیرگذار پرسپولیس و تیم ملی با پیشنهاد وسوسه کننده‌ای از لیگ عربستان مواجه شده است.

 

بیرانوند،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

بعد از شوک مربوط به خبری که یحیی گل‌محمدی بابت خستگی‌اش از فصل پرماجرای لیگ بیست و دوم مبنی بر احتمال استراحتش داد تا هواداران این تیم بعد از دستیابی به سه گانه، در شوک فرو بروند، اکنون آنها باید در انتظار شوک دیگر و شاید بزرگ‌تری هم باشند.

 

بیرانوند که بعد از دو فصل جدایی از پرسپولیس راهی اروپا شده بود و در دو لیگ بلژیک و پرتغال کار را دنبال کرده بود، در ابتدای فصل بیست و دوم بار دیگر به جمع سرخپوشان بازگشت. بازگشتی پرماجرا که او را در بطن اتفاقات شیرین هواداران این تیم در این فصل قرار داد. بیرانوند که با دستیابی به ۱۸ کلین شیت برترین گلر فصل لقب گرفت، فارغ از واکنش‌هایش و موفقیت‌هایی که در مسیر قهرمانی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی داشت، یک مهره تاثیرگذار خارج از زمین نیز محسوب می‌شد که با قدرت رهبری‌اش رختکن تیم را نیز تا حد زیادی در اختیار داشت و باعث اتحاد بزرگی بین بازیکنان می‌شد.

 

خیلی از هواداران این تیم نیز عقیده دارند اگر اتفاقات بازی پایانی و فینال جام حذفی و هجمه‌ای که علیه گلر شماره یک و ملی‌پوش تیم‌شان اتفاق افتاد نبود و باعث انگیزه بیشتر و اتحاد بزرگ سرخ‌ها نمی‌شد، شاید جام حذفی از دست آنها سر می‌خورد م به رقیب می‌رسید. بیرانوند در بازی دربی اما تمام فشار تیم را متحمل شد تا دیگر نفرات تیمش نیز با انگیزه و روحیه بالا به دنبال دستیابی به افتخار قهرمانی باشند. همین عاملی بود که تنها ثانیه‌ای بعد از سوت پایان بازی، یحیی گل‌محمدی فارغ از جشن بازیکنانش، تنها مسیر دروازه بیرانوند را طی کرده و گلر تیمش را در آغوش گرفته و سر در گریبان هم برای ثانیه‌هایی شاهد بغض او باشد.

 

اما اکنون شوک بزرگی در انتظار پرسپولیسی‌هاست؛ قانون عجیب سقف قرارداد و در نظر گرفته بودجه‌ ۳۰۰ میلیاردی باعث شده تا بازیکنان مواضع تندی علیه آن بگیرند. خصوصا اینکه با کمترین پیشنهاد دلاری و خارجی از تیم‌های حتی حوزه خلیج فارس می‌توانند با عددی بزرگتر و چند برابری این پیشنهاد مواجه شوند.

 

لیگ عربستان که از فصل گذشته انقلاب خود برای جذب ستاره‌های دنیای فوتبال را با انتقال کریس رونالدو آغاز کرده و طی ماه‌های اخیر بحث جذب دیگر بازیکنان نامدار نیز قوت گرفته، اکنون پیشنهادی اغواکننده به گلر شماره یک ایران داده است.

 

بیرانوند با دو پیشنهاد عربستانی از تیم‌های لیگ این کشور مواجه شده و به همین منظور قرار است تیم‌های خواهان او که هفته‌های پایانی لیگ را نیز زیر نظر گرفته‌اند، به زودی نمایندگان خود را برای مذاکره نهایی راهی تهران کنند. اتفاقی که در صورت نهایی شدن و انتقال این گلر ملی‌پوش می‌تواند شوک بزرگی به هواداران این تیم و حتی باشگاه پرسپولیس وارد کند و باید دید در ادامه شرایط به چه شکل خواهد شد.

 

بیرانوند با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما بند جدایی پیشنهاد خارجی ۲۵۰ هزار دلاری قطعا در صورت نهایی شدن مذاکرات نمی‌تواند مانع بزرگی برای انتقال وی به لیگ عربستان محسوب شود.

 

***

 

جدایی مهاجم پرسپولیس قطعی شد

جدایی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی از تیم فوتبال پرسپولیس قطعی است و این بازیکن احتمالا به تیمی می‌رود که در حال حاضر شرایط خوبی ندارد.

 

پریرا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران، «لئاندرو پریرا» مهاجم برزیلی با امید زیادی به تیم پرسپولیس اضافه شد تا بتواند مشکل خط حمله تیم یحیی گل محمدی را برطرف کند.

 

پس از جدایی یکباره «یورگن لوکادیا» از پرسپولیس، این تیم با بحران مهاجم و گلزن مواجه شد؛ تا جایی که گزینه‌های مختلفی برای خرید در پنجره زمستانی مطرح شد. در نهایت پرسپولیس روی پریرا به قطعیت رسید؛ مهاجمی که سابقه بازی در گامبا اوزاکا ژاپن را داشت.

 

پریرا اما بعد از بازی در پرسپولیس نشان داد مهاجمی نیست که بتوان روی او حساب و جای خالی لوکادیا را پر کرد. او هرچند یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساند و دو بار هم پنالتی گرفت اما در قامت یک مهاجم تمام کننده ظاهر نشد و در اکثر مسابقات هم نیمکت نشین شد.

 

این مهاجم برزیلی پیش از آخرین بازی فصل پرسپولیس یعنی فینال جام حذفی مقابل استقلال مصدوم شد و این بازی را از دست داد تا به این ترتیب بحث جدایی اش از جمع بازیکنان قهرمان لیگ برتر و جام حذفی بالا بگیرد.

 

«نیلسون کیچل» یکی از خبرنگاران برزیلی که خبرهای مربوط به باشگاه چاپکوئنسه را پوشش می‌دهد مدعی شد پریرا پرسپولیس را ترک می‌کند و احتمالاً در نقل و انتقالات تابستانی به چاپکوئنسه می‌رود.

 

چابکوئنسه در حال حاضر در سری B برزیل بازی می‌کند و در این لیگ ۲۰ تیمی، در رده شانزدهم قرار دارد. این تیم در ۹ مسابقه صاحب ۲ برد، ۳ تساوی و ۴ باخت شده است تا با ۹ امتیاز شرایط بدی در جدول داشته باشد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------