نکونام: اول طلب‌های ما را بگیرند، بعد جریمه کنند/ باد که کمتر شد، بازی بهتری را دیدیم



اخبار,اخبار ورزشی,نکونام
سرمربی تیم فوتبال فولاد می‌گوید تیمش توانست بازی مستقیم پیکان را کنترل کند.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام پس از برتری تیمش برابر پیکان در نشست خبری اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم درباره غیبتم در نشست خبری دیروز (پنجشنبه) صحبت کنم. ما در تهران تمرین می‌کردیم و زمین خوب هم نداشتیم و قرار بود بعد از ظهر تمرین کنیم اما به یکباره به ما گفتند باید ساعت ١١ تمرین کنید. به همین خاطر نتوانستم به نشست خبری قبل از بازی بیایم.  هر جایی منافع تیم باشد اگر  ١٠٠٠ کنفراس دیگر باشد هم شرکت نمی‌کنم. مسئولان باید یاد بگیرند چطور نشست برگزار کنند. در همه جای دنیا نشست مطبوعاتی در شهر محل تیم یا در هتل محل اقامتش برگزار می‌شود. به من نامه دادند که جریمه می‌کنیم. ابتدا برید طلب من را بگیرید و  بعد جریمه کنید. من عذرخواهی می‌کنم اما قانون فوتبال همه جای دنیا یکی است. جریمه کنند اما پول طلب‌های ما را هم بگیرند. سازمان لیگ جلوی بازی تیم‌هایی که پول ما رو نداده‌اند بگیرند.

 

وی درباره پیروزی تیمش هم گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما باد زیادی می‌وزید که بازی را سخت کرده بود. در نیمه اول باد مخالف ما بود و باعث شد بازیکنان اشتباهات رخ داد. تیم پیکان موفقیت گل  خوبی داشت. ما هم موقعیت گل داشتیم و توانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و به گل برسیم.

 

وی اضافه کرد: در نیمه دوم شدت باد کمتر شد و پیکان که بازی مستقیم انجام می‌داد بهتر عمل کرد. تیم ما هم توانست آن‌ها را کنترل کند اما روی یک غفلت گل خوردیم. پیکان در انجام بازی مستقیم خیلی خوب کار می‌کرد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------