سرپرست استقلال: در حال صحبت هستیم تا بازیکنان جدید در آسیا بازی کنند!/ صمدیان دستیار نامجومطلق شد؛ فرشاد احمدزاده در استقلال؟



اخبار,اخبار ورزشی,تیم استقلال
شاهین صمدیان مربی تیم استقلال شد. همچنین عارف غلامی و حسین پورحمیدی قراردادشان را با آبی پوشان تمدید کردند.

به گزارش فارس، بعد از انتخاب مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی تیم استقلال در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا، وی در اولین اقدام شاهین صمدیان را به عنوان دستیار خود انتخاب کرد.

 

صمدیان در تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز سابقه مربیگری دارد و قرار است در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال شرکت کند.

 

اظهار نظر عجیب سرپرست استقلال: در حال صحبت هستیم تا بازیکنان جدید در آسیا بازی کنند!

نصرالله عبداللهی در خصوص نقل و انتقالات تیم استقلال اظهار داشت: من همیشه کنار تیم بودم و الان هم هستم اما اجازه بدهید دو سه روز دیگر صحبت کنم!

 

وی افزود: همه در حال انجام دادن کارها هستند، هیات مدیره و مدیرعامل در حال تلاش هستند و ان شالله خبرهای خوبی برای هواداران داریم. نباید کاری کنیم مثل سالهای قبل بازیکنانی بگیرند که به دردشان نخورد و بعدا برایشان مساله درست شود.

 

سرپرست جدید استقلال با بیان اینکه می‌تواند آرامش را به این تیم برگرداند در خصوص اینکه خریدهای جدید این تیم در آسیا بازی می‌کنند گفت: لیست ارسالی بیشتر بازیکنان قبلی است ولی در حال تلاش هستند و صحبت می‌کنند تا مشکل حل شود!

 

باشگاه استقلال روز گذشته اسامی بازیکنان این تیم را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارسال کرد و با توجه به اینکه این باشگاه هنوز پول شفر را پرداخت نکرده حق ثبت قرارداد رسمی بازیکنان را ندارد و به همین دلیل امکان حضور بازیکنان جدید این تیم در آسیا وجود ندارد.

 

***

 

توافق دو ساله استقلال با غلامی/ مذاکره ناتمام سهرابیان برای بازگشت

عارف غلامی مدافع تیم فوتبال استقلال بعد از نشست امروز با احمد سعادتمند قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

 

این بازیکن در تست‌های کرونای پیش از سفر به قطر امروز حضور پیدا خواهد کرد و مجددا برای امضای قرارداد به استقلال خواهد رفت.

 

همچنین آرمین سهرابیان مدافع دو فصل پیش استقلال که در فصل قبل در سایپا بازی می‌کرد، امروز مذاکراتی را با مسؤولان انجام داد اما به توافق نهایی نرسید. ظاهرا قرار است مجددا با این بازیکن مذاکراتی برای بازگشت به استقلال صورت بگیرد.

 

پورحمیدی قراردادش را با استقلال تمدید کرد

با اعلام احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه، حسین پورحمیدی قراردادش را با این تیم به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

 

این در حالی است که باشگاه استقلال پیشتر رشید مظاهری را هم به خدمت گرفته و فعلاً سید حسین حسینی را هم در اختیار دارد. پورحمیدی فصل گذشته در هیچ‌یک از دیدارهای استقلال در مسابقات مختلف به میدان نرفت.

 

اولین عکس رشید مظاهری با لباس استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز در حالی آغاز شد که دو چهره تازه‌وارد آبی‌ها در این تمرین حاضر شدند.

 

رشید مظاهری دروازه‌بان و نصرالله عبداللهی سرپرست جدید تیم استقلال پس از قطعی شدن حضور خود در این تیم، برای نخستین بار در تمرین آبی‌ها حضور یافتند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,تیم استقلال

 

مدافع چپ پای پارس جنوبی به استقلال پیوست

- متین کریم زاده بازیکن پیشین تیم ملی امید ایران که در رقابت های مقدماتی المپیک نیز یار فیکس تیم حمید استیلی بود، امروز با آبی پوشان پایتخت قراردادی 3 ساله را به امضا رساند.

 

شهاب گردان به ذوب آهن پیوست

شهاب گردان، از فصل آینده در تیم فوتبال ذوب‌آهن بازی می‌کند.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه ذوب‌آهن، مسئولان این باشگاه برای پست دروازه‌بانی تیم فوتبال با شهاب گردان به توافق رسیدند. گردان که فصل پیش در فولاد بازی می‌کرد، سابقه پوشیدن پیراهن ذوب‌آهن را هم در کارنامه دارد.

 

قرارداد گردان با ذوب‌آهن دو ساله است. 

 

فرشاد احمدزاده، گزینه جدید نقل و انتقالات استقلال!

اخبار,اخبار ورزشی,تیم استقلال
ورزش سه نوشت: مدیران باشگاه استقلال که این روزها سخت مشغول مذاکره با بازیکنان مد نظر خود هستند و حالا در آخرین اقدام وارد مذاکره با یکی از ستاره های سابق پرسپولیس شده اند. فرشاد احمدزاده که سابقه چند سال بازی در پرسپولیس را دارد و نیم فصل دوم لیگ نوزدهم را در فولاد خوزستان گذراند گزینه استقلالی ها برای خط هافبک است و از این رو اکنون وارد جلسه مذاکره با مدیران باشگاه آبی پوش شده است.

 

احمدزاده عصر امروز در یکی از هتل های تهران که محل مذاکره استقلالی ها با نفرات مورد نظرشان است، به همراه مدیربرنامه هایش حضور یافت و صحبت های مقدماتی را با مدیران آبی پوش انجام داد. 

 

قطعا اگر توافق نهایی میان احمدزاده و استقلال حاصل شود، یکی از پرسر و صداترین نقل و انتقالات رقم می‌خورد. با توجه به سابقه پرسپولیسی بودن احمدزاده و البته کری های عجیبی که طی سال های گذشته برای استقلالی ها خوانده بی تردید آبی پوش شدنش می‌تواند یک بمب پر سر و صدا باشد.

 

احمدزاده که از تیم های پایه پرسپولیس به فوتبال معرفی شد، دو فصل برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتور رفت اما دوباره به جمع سرخ ها برگشت و چند سالی پیراهن این تیم را پوشید. او نیم فصل لیگ نوزدهم با تصمیم باشگاه و علاقه خودش راهی فولاد شد و نیم فصل خوبی را در جمع خوزستانی های لیگ برتر تجربه کرد. اتفاقی که باعث شده حالا استقلالی ها به سراغش برود و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره او و آینده اش رخ می‌دهد.

 

علیرضا حقیقی به گل گهر پیوست

علیرضا حقیقی، گلر فصل گذشته نساجی مازندران بعد از مذاکراتی که با گل گهر سیرجان داشت با این باشگاه برای 2 فصل به توافق رسید.

 

این بازیکن که صحبت از پیوستنش به استقلال هم مطرح بود در لیگ بیستم زیر نظر امیر قلعه نویی در گل گهر بازی خواهد کرد.

 

قرارداد این بازیکن به زودی به صورت رسمی امضا خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------