اقدام باشگاه استقلال برای وصول مطالبات میلیاردی/ خاطر مجیدی برای نقل‌وانتقالات راحت شد



باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال از طریق واحد حقوقی این باشگاه به دنبال گرفتن طلب‌های خود از چند اسپانسر و کارگزاران آبی‌پوشان در سال‌های گذشته است.

به گزارش تسنیم، یکی از مشکلات اساسی باشگاه استقلال که تقریباً به یک عادت تبدیل شده، بدهی‌های داخلی و خارجی است، اتفاقی که در پرسپولیس هم دیده می‌شود. دلیل عمده این بدهی‌ها، نداشتن بودجه مشخص، هزینه‌های زیاد، بدهی‌های گذشته و سوءمدیریت بوده است.

 

در فصل جاری، مدیریت استقلال بودجه خود را مشخص کرد و از کارگزارش مبلغ قابل توجهی گرفت، اما بیشتر آن صرف بدهی‌های داخلی و خارجی شد، به همین دلیل است که بازیکنان از دریافتی‌ها رضایت ندارند و هزینه‌های زیادی نیز روی دست باشگاه باقی مانده است.

 

در این میان، باشگاه استقلال منتظر رأی پرونده آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق خود است، پرونده‌ای که استقلال برای اعتراض به آن به دادگاه ورزشی CAS هزینه کرده است. بر کسی پوشیده نیست که خود مدیران استقلال هم می‌دانند در این پرونده شانس خیلی زیادی ندارند و باید مطالبات استراماچونی را پرداخت کنند، مطالباتی که گفته می‌شود یک میلیون و 380 هزار یورو به همراه پنج درصد بابت تأخیر در پرداخت است. 

 

اما بد نیست بدانید مدیریت فعلی استقلال از طریق واحد حقوقی خود به دنبال گرفتن طلب‌های باشگاه از برخی از اسپانسرها و کارگزاران سال‌های قبل است. این باشگاه مدعی داشتن طلب بالای 50 میلیاردی از یک اسپانسر است که با وجود تبلیغات صورت گرفته حق و حقوق باشگاه استقلال را پرداخت نکرده است. یکی دو کارگزار دیگر نیز مبالغی را طبق ادعای باشگاه باید پرداخت می‌کردند که این اتفاق نیفتاده است. روز گذشته بود که مسئول حقوقی باشگاه استقلال اعلام کرد اگر بتوانند این مبالغ را بگیرند، طلب استراماچونی به همراه بخش زیادی از بدهی‌های داخلی پرداخت خواهد شد. 

 

***

 

اعضای هیئت مدیره استقلال خاطر مجیدی را برای نقل‌وانتقالات راحت کردند

روز گذشته جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال با حضور فرهاد مجیدی برگزار شد، جلسه‌ای که در آن احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال حضور نداشت. 

 

مجیدی مشکلات تیم از جمله نبود امکانات اولیه مثل تغذیه و لباس، عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، حضور مشاور ایتالیایی و ... را تشریح کرد. در ادامه، اعضای هیئت مدیره خواهان مشخص شدن لیست سرمربی استقلال برای تمدید قراردادها و جذب بازیکنان جدید شدند. مجیدی اعلام کرد که قصد دارد شخصاً با بازیکنان مدنظرش صحبت کند و اگر به توافق رسید، بازیکن را برای بحث‌های حقوقی قرارداد به باشگاه معرفی کند.

 

اعضای هیئت مدیره نیز اطمینان خاطر دادند که در نقل‌وانتقالات همه تلاش خود را به کار می‌برند تا مشکلی پیش نیاید. بر همین اساس، قرار شد که همزمان با اقدامات مجیدی برای بازیکنان مدنظرش، مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره و مسئول نقل‌وانتقالات نیز با هماهنگی سرمربی کارهای مذاکره را دنبال کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------