دیدار پرسپولیس نفت مسجد سلیمان با دستور وزیر ورزش برگزار شد!



دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان با تاخیر برگزار شد.

به گزارش تسنیم، مسئله تبلیغات محیطی اتفاقی عجیب را در لیگ برتر رقم زده و مقابل برگزاری دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان را گرفت.

 

دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان قرار بود از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی آغاز شود، اما با توجه به عدم عقد قرارداد و واریز پول به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، این شرکت که مسئول ورزشگاه آزادی است اجازه ورود تابلوهای تبلیغاتی و اجرای آن را نداد.

 

از همین‌رو سازمان لیگ تهدید کرده بود در صورتی که اجازه ورود تابلوهای تبلیغاتی‌اش به ورزشگاه آزادی داده نشود، مقابل شروع بازی را خواهد گرفت. این مسئله پیش از مسابقه مطرح بود که باشگاه پرسپولیس باید مبلغ یک میلیارد و 239 میلیون تومان به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واریز کند که این اتفاق رخ نداده است.

 

با این حال تابلوهای تبلیغاتی وارد ورزشگاه شده، اما به دلیل عدم صدور مجوز برای روشن شدن تابلوها، هنوز مسابقه آغاز نشده است.

 

حبیب الله شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران اعلام کرد که این مشکل در حال حل شدن است و بازی تا ساعت 18:25 آغاز می‌شود.

 

 «دستور وزیر ورزش» مشکل دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را حل کرد/ این دستور برای یک بازی اعتبار دارد

ایسنا نوشت: به گفته رییس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، با دستور سید حمید سجادی مشکل برگزاری دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان حل شد و از لحظاتی دیگر این دیدار آغاز خواهد شد.

 

به گفته عاصم یوسفی، این دستور برای یک بازی اعتبار دارد و سازمان لیگ باید نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کند.

 

مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی: مشکل ما سازمان لیگ است نه پرسپولیس نیست

"عاصم یوسفی" مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی در این باره اظهار داشت: مشکل ما پرسپولیس نیست. مشکل ما سازمان لیگ است که اصل پول تبلیغات محیطی را پرداخت می‌کند، اما حاضر نیست هزینه‌ها را پرداخت کند.

 

هزینه اجاره ورزشگاه آزادی سیصد میلیون بدون تبلیغات و یک میلیارد و سیصد میلیون تومان با تبلیغات است. استقلال در هفته گذشته این مبلغ را پرداخت کرده بود.

 

این مشکل برای الان نیست بلکه 20 روز است موضوع را به سازمان لیگ اعلام کردیم ولی درودگر گفت فضولی نکنید!

 

***

 

درودگر: اگر پول تبلیغات باید به ورزشگاه‌ها برسد بودجه ورزشگاه‌ها هم باید به فوتبال برسد

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال گفت: اگر قرار باشد پول تبلیغات مسابقات فوتبال به ورزشگاه‌ها برسد بودجه ورزشگاه‌ها نیز باید به فوتبال اختصاص پیدا کند.

 

به گزارش فارس، صادق درودگر در مورد دلیل اختلاف با شرکت توسعه و تجهیز اظهار داشت: مدیرعامل این شرکت کلمه‌ای به کار بردند که اصلا در ادبیات من نیست. یا به او اطلاعات غلط داده‌اند یا به مردم اطلاعات غلط می‌دهد. طبق ماده 14 آئین  نامه برگزاری مسابقه تمامی ورزشگاه‌ها به صورت پاک و بدون تبلیغ باید در اختیار سازمان برگزار کننده مسابقات قرار بگیرد. سازمان لیگ فوتبال هم سازمانی خصوصی نیست که درآمدش برای خودش باشد.

 

وی افزود: الکی توپ را به زمین سازمان لیگ فوتبال می‌ اندازند و فرافکنی می‌کنند. اگر این شرایط وجود داشته باشد و بخواهیم پول تبلیغات را به ورزشگاه‌ها بدهیم نه فوتبال نه کشتی و بسکتبال و ... قادر نخواهند بود که در ورزشگاه‌ها مسابقه‌ای برگزار کنند. 

 

درودگر در مورد دخالت وزیر ورزش برای حل این مشکل گفت: بنده اطلاع ندارم که دکتر سجادی دخالت کرده‌اند یا نه براساس قوانین ما از پرسپولیس خواستیم که ورزشگاه را به صورت پاک در اختیار ما قرار بدهند و این باشگاه و صدری هم قانون را رعایت کردند. اگر قرار باشد پول تبلیغات مسابقات فوتبال به ورزشگاه‌ها برسد بودجه ورزشگاه‌ها نیز باید به فوتبال اختصاص پیدا کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------