ترسیدیم کاوه پرسپولیسی شود!



  فوتبال ایران,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به گزارش فرهیختگان؛ یکی از سوژه‌‌هایی که پنجره نقل‌ و‌ انتقالاتی زمستانی فوتبال ایران در نیم‌‌فصل را تحت‌الشعاع قرار داده بود به قرارداد کاوه رضایی با استقلال در ابتدای فصل مربوط می‌شود.

 

جایی که ستاره سابق آبی‌ها که در ابتدای فصل به‌عنوان یکی از بمب‌‌های نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه سابقش برگشته بود، پس از امتناع بازیکنان مازاد ساپینتو از فسخ قرارداد از‌جمله ارسلان مطهری، در آستانه بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، مجبور شد تا به تراکتور برود و نیم‌فصل نخست را در تبریز سپری کند. این در‌حالی است که در همه این مدت اخباری مبنی‌بر بازگشت کاوه به استقلال در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی به گوش می‌رسید که در‌نهایت با فسخ یک‌طرفه قرارداد رضایی با تیم تبریزی این امر در آستانه تحقق قرار گرفت.

 

با این حال بعد از درخواست ساپینتو مبنی‌بر اینکه برای پر کردن تک‌جای‌خالی تیمش به هافبک نیاز دارد بازگشت رضایی به استقلال نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و این در شرایطی است که حالا با انتشار تفاهمنامه مدیریت وقت باشگاه استقلال با کاوه رضایی مشخص شده آبی‌های پایتخت در هر صورتی اگر موفق به بازگرداندن این بازیکن به لیست تیم نشوند، موظف به پرداخت 10 میلیارد تومان به این بازیکن خواهند بود.

 

این موضوع باعث شد تا این ماجرا و حواشی آن را از نزدیکان مدیرعامل سابق استقلال پیگیری کنیم که یکی از این افراد به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «‌کاوه داشت پرسپولیسی می‌شد و حتی جلساتی را نیز با گل‌محمدی که در گذشته شاگردش هم بود برگزار کرده و در آستانه پوشیدن پیراهن پرسپولیس قرار داشت. اگر در آن زمان این اتفاق می‌افتاد هوادار چه بلایی بر سر ما می‌آورد؟ بعد از رفتن حسین‌زاده ما محبی، قایدی و کاوه را برای جذب مدنظر قرار دادیم و با وجود آنکه احتمال استقلالی شدن قایدی کم بود اما در نهایت هر 3 بازیکن استقلالی شدند.

 

در ادامه وقتی لیست پر شد قرار شد تا برای رضایی جا خالی کنیم که این امر هم محقق نشد و این موضوع همزمان شد با پیشنهاد جدی پرسپولیس به رضایی. ما نیز در روزی که قرار بود کاوه پرسپولیسی شود با او تفاهمنامه سه‌جانبه‌ای امضا کردیم که قرار شد این بازیکن نیم‌فصل برگردد. در‌واقع ما با این اقدام جلوی پرسپولیسی شدن و حتی سپاهانی و فولادی شدن رضایی را گرفتیم. آیا کار غلطی کردیم؟ چرا این ارقامی که امروز منتشر شده را با سایر ستاره‌ها در تیم‌های دیگر مقایسه نمی‌کنید تا ببینید که اقدام ما برای آنکه کاوه را حفظ کنیم و به سایر تیم‌ها ندهیم خیلی هم غیر‌عرف نبوده است؟»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------