تابش: «ویلموس» گزینه‌ احتمالی نهایی برای سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تابش
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت که مارک ویلموس احتمالاً گزینه نهایی مربی گری تیم ملی فوتبال ایران است. 

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نشست خود با وزیر ورزش، دو معاون وزارت خانه، رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب هر چه سریع‌تر سرمربی تیم ملی فوتبال از جمله نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد تا تیم ملی هر چه سریع‌تر از سردرگمی خارج شود. که آقای تاج در این باره گفت انتخاب سرمربی مراحل نهایی را طی می‌کند.

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه مارک ویلموس سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک احتمالاً گزینه نهایی سرمربی گری تیم ملی فوتبال است، گفت: او تیم بلژیک را از رتبه ۵۴ به رتبه اول جهانی رسانده و در دوران عضویتش در تیم ملی بلژیک ۲۸ گل به ثمر رسانده است یکی از ویژگی‌های مثبت او دید جوانگرایی و اعتقاد به کار پایه‌ای در فوتبال است به نحوی که تمرکز خوبی روی تیم‌های جوانان و امید دارد تا بستر خلاقیت و درخشش بازیکنان تیم ملی فراهم شود.

 

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بحث انتزاع سازمان ورزش از وزارت ورزش و جوانان بود که روز گذشته هم کمیسیون برنامه و بودجه به کلیات آن رأی داد. وزیر ورزش نیز در این نشست عنوان کرد که با این انتزاع موافق است.

 

تابش ادامه داد: برگزاری انتخابات شفاف و قانونمند فدراسیون‌های ورزشی نیز از نکات دیگری بود که در این جلسه مطرح شد و آقای وزیر اطمینان داد که این انتخابات‌ها قانونمندتر از گذشته برگزار شود. وزارت ورزش کمتر در آن دخالت کند، کاندیداها در روند انتخابات دخالتی نداشته باشند و منتخب اعضای مجمع باشند.

 

نماینده مردم اردکان در مجلس با تاکید بر ضرورت رسیدگی سریع به حواشی پیش آمده برای تیم تراکتور سازی تبریز گفت: این موضوع مورد پیگیری نمایندگان آذری است امیدواریم نمایندگان استیضاح کننده هم تلاش کنند از حواشی بپرهیزند، بازیکنان، کادر فنی، فدراسیون فوتبال، تماشاچیان، طرفداران و خصوصا نمایندگان حرکات قانون‌مدارانه و با عقلانیت و متانت داشته باشند و قوانین فوتبال را رعایت کنند و اگر خطایی سر زده مراجع مربوطه به آن رسیدگی کنند. وزیر ورزش هم تاکید کرد که نمایندگان می‌توانند به آرامش جو کمک کنند و ما نظرات آنها را استماع خواهیم کرد. همچنین آقای سلطانی فر گفت که قرار است نشستی با نمایندگان استیضاح کننده داشته باشد.

 

رئیس فراکسیون ورزش مجلس یادآور شد: نکته دیگری که در این نشست مطرح شد رسیدگی به اعتراض نمایندگان ترکمن به سخنان رئیس فدراسیون سوارکاری بود که آن را اهانت به قوم ترکمن تلقی کردند و آقای وزیر گفتند که اظهارات نمایندگان ترکمن را نیز استماع خواهند کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------