اتفاقات استقلال باعث تعجب ما شد/ اقدامات اخیر بی سابقه است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مربی تیم فوتبال امید استقلال گفت: این روزها اتفاقاتی در باشگاه استقلال می‌بینم که در گذشته کمتر دیده می‌شد و می‌توان از آن به عنوان اتفاقاتی بی‌سابقه یاد کرد. 

رضا حسن زاده در گفتگو با مهر اظهار داشت: طی اتفاق عجیبی باشگاه قرارداد تیم امید و مربیان این تیم را پرداخت کرد که این باعث تعجب همه ما شد. راستش را بخواهید در این باشگاه اصلا متداول نبود که به تیم‌های پایه و مربیانش پولی پرداخت شود و حداقل من در این سالهای اخیر که خودم هستم چنین چیزی ندیده بودم.

 

وی افزود: اتفاق عجیب دیگری که افتاد این بود که مدیر باشگاه موافقت کرد که تیم امید در مسابقات لیگ کشوری حضور پیدا کند که این هم اتفاقی عجیب و کم سابقه است و در سالهای گذشته هر بار تیمی از پایه‌های استقلال مجوز حضور در لیگ کشوری را پیدا می‌کرد، باز هم آن تیم را در مسابقات تهران به میدان می‌فرستادند.

 

سرمربی تیم امید استقلال بیان داشت: در آخرین صحبتی که با آقای سعادتمند داشتم ایشان تاکید داشتند حتما از تیم امید نفرات برتر که ظرفیت فنی بالایی دارند با تیم بزرگسالان قرارداد ببندند و من هم به ایشان اعتماد دادم که این بازیکنان به زودی در زمره ستاره‌های فوتبال قرار بگیرند.

 

حسن زاده تاکید کرد: بعد از آن که آرامش نسبی به تیم بزرگسالان استقلال بازگشت، اتفاقات خوبی در تیم‌های پایه افتاد که باعث خوشحالی است و من این ها را نشانه‌ای می‌دانم برای رسیدن این باشگاه به روزهای خوب در آینده‌ای نزدیک.

 

پیشکسوت فوتبال در خصوص شروع دوباره لیگ برتر بیان داشت: ما در مقام تصمیم گیری نیستیم و باید تابع تصمیماتی باشیم که مقامات مربوطه برای این منظور می‌گیرند. فقط امیدوارم حالا که فوتبالیستها و خانواده آنها را وارد این چالش بزرگ کردند، زیرساخت‌های مناسب برای حفظ سلامتی آنها را هم تهیه کرده باشند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------