با عجیب ترین مدل موهای المپیک آشنا شوید (عکس)



برخی ورزشکاران حاضر در المپیک از تیپ و ظاهری خاص و عجیب استفاده کرده اند.

 به گزارش ورزش سه  ، یک هفته از آغاز رقابت های المپیک توکیو گذشته و مسابقات با هیجان بالایی پیگیری می شود. اما از نکات جالب این تورنمنت تیپ متفاوت تعدادی از ورزشکاران و مدل موهای خص آنها است. در ادامه چهره برخی از این ورزشکاران را در کنار یکدیگر مرور خواهیم کرد؛

 

نائومی اوساکا

تیپ و ظاهری خاص و عجیب ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

اگرچه نائومی اوساکا حالا دیگر شانسی برای کسب موفقیت در المپییک ندارد، اما مدل موهای او با بافت های قرمز رنگ مورد توجه بسیاری قرار گرفته بود. اوزاکا که این افتخار را داشت که در مراسم افتتاحیه، گلدان بزرگ المپیک را با مشعل روشن کند، در آن روز با مدل موی جدیدی را که شبیه رنگ پرچم کشورش (قرمز با رشته های سفید بافته شده) در مقابل مردم سرتاسر جهان حاضر شد.

  

کورتنی هارلی

تیپ و ظاهری خاص و عجیب ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

این شمشیرباز آمریکایی از رنگ های متنوعی برای مدل موهای خود در توکیو به استفاده کرده بود، اما متاسفانه شمشیربازان هنگام مسابقه باید از کلاه ایمنی استفاده کنند و اینگونه سر آنها را پوشانده شده و مدل موهای شان معلوم نیست.

  

کی‌ران بادلو

تیپ و ظاهری خاص و عجیب ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

این موج سوار هلندی موهای خود را به شکل کاراکتر کارتونی "آنگ" درآورده و در صفحه رسمی خود نوشت: "این مدل مو ادای احترام به تنها و تنها امپراطور بادهای واقعی است. امیدوارم روح این جنگجوی بزرگ به من این قدرت را بدهد که با قدرت در مسابقات شرکت کرده و از وزش جریان باد به نفع من استفاده کنم. من رویای این را دارم که روزی خودم تبدیل به امپراطور بادها شوم."

   

کامرون اسمیت

تیپ و ظاهری خاص و عجیب ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

تیپ و ظاهری خاص و عجیب ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

این گلف باز استرالیایی با سبیلی خاص و متفاوت در رقابت های المپیک 2020 حاضر شده است. او همچنین عبارت "AUS" را در کنار سر خود تراشیده، اما به نظر می رسد موهای او به سرعت رشد کرده و این عبارت در حال کمرنگ شدن است. هواداران نیز به سرعت مدل موی میهن پرستانه این ورزشکار 27 ساله را در شبکه های اجتماعی مورد تحسین قرار دارند. مرد شماره 28 فعلی گلف جهان و بهترین گلف باز استرالیایی کار خود را در باشگاه کاسومیگاسکی آغاز کرده است.

  

مگان راپینو

تیپ و ظاهری خاص و عجیب ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

ستاره صریح و معترض تیم فوتبال زنان آمریکا، با موهای بنفش خود در دیدار مرحله یک چهارم برابر تیم ملی هلند آخرین ضربه پنالتی برتری بخش ایالت متحده را وارد دروازه حریف کرده و موجب صعود تیمش به جمع چهار تیم پایانی شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------