بازی با شان باشگاه استقلال به خاطر یک سفر/ دلیل سفر مددی به امارات چه بود؟



 باشگاه استقلال  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سفر چند روزه مدیرعامل استقلال به امارات باز هم باعث حرف و حدیث‌های عجیبی شده؛ اتفاقی که چندی پیش توسط مددی در سفر 21 روزه به عربستان تکرار شده بود.

 به گزارش فارس، در شرایطی که تیم فوتبال استقلال روز 22 شهریور در حساس ترین شرایط باید به مصاف الهلال عربستان برود اما با گذشت 10 روز از شروع نقل و انتقالات، اتفاق خاصی برای آبی پوشان رخ نداده است.

 

در این شرایطی که نه بازیکنان تاثیرگذار قرارداد خود را تمدید کرده و نه بازیکن جدیدی به این تیم اضافه شده، چند بازیکن این تیم نظیر دیاباته، میلیچ، نادری و ... از این تیم جدا شده اند.

 

در این شرایط بحرانی و در حالی که تیر مدیران استقلال برای تعیین سقف قرارداد و حفظ 5-6 بازیکن اصلی این تیم به سنگ خورده، مدیرعامل باشگاه در سفری عجیب راهی امارات شده و دلیل این سفر نیز بازدید از امکانات الوصل امارات برای برپایی اردو عنوان شد.

 

باید از مدیرعامل استقلال که اتفاقا چندی پیش با تیمش نزدیک به 21 روز در عربستان حضور داشت و مشخص نشد این حضور طولانی با تیم همراهش چه عایدی داشته  ، پرسید اگر هدف از این سفر بازدید امکانات باشگاه الوصل بوده، چه نیازی به حضور چند روزه در دبی بوده است؟

 

وقتی فرهاد مجیدی سابقه بازی در این باشگاه اماراتی را دارد، با مسئولانش ارتباط خوبی دارد و از همه چیز زمین و محل برپایی اردو خبر دارد، چه نیازی است که مدیرعامل حتما در امارات حضور پیدا کند؟ حتی برای عقد قرارداد هم که باشد، نیازی به حضور مدیر یک باشگاه نیست و یک مسئول می تواند قرارداد ساده اردوی 10 روزه را امضا کند.

 

البته واضح است که سفر 3-4 روزه مدیرعامل استقلال به امارات فقط صرف بازدید یکی دو ساعته از امکانات نیست و برای فروش مهدی قائدی به این کشور سفر کرده؛ اتفاقی که برای باشگاه بزرگی چون استقلال اصلا زیبنده نیست. آیا درست است مدیرعامل یک باشگاه بزرگ برای انتقال یک بازیکن به باشگاه دیگر راهی امارات شود؟

 

اینکه یک باشگاه عربی حتی حاضر نیست برای جذب استعداد ناب فوتبال ایران نماینده خود را به تهران بفرستد، نشاندهنده ضعف مدیریت در فوتبال ایران است اما سوال اینجاست چرا مدیرعامل استقلال برای فروش بازیکنش راهی امارات شده؟ در این ماجرا بدون شک شان و شخصیت استقلال لحاظ نشده و باید تاسف خورد نفر اول مدیریت یک باشگاه برای انتقال بازیکن جوانش خودش شخصا به امارات سفر کرده است.

 

همین رفتار و حضور با عجله مدیرعامل استقلال ظاهرا باعث عقب نشینی الاهلی و ارائه پیشنهاد مالی کمتر از توافق اولیه شده و فعلا انتقال قائدی به این باشگاه اماراتی را نامعلوم کرده است، اتفاقی که نه خوشایند جوان اول فوتبال ایران است و نه خوشایند باشگاه بزرگ استقلال.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------