قهرمان تیراندازی جهان به صورت اتفاقی خود را کشت



 قهرمان تیراندازی جهان ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
قهرمان تیراندازی نوجوانان جهان در سن ۱۸ سالگی بر اثر شلیک تصادفی به خود درگذشت. 

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور،  کریستین گیلی قهرمان تیراندازی نوجوانان جهان در سن ۱۸ سالگی بر اثر شلیک تصادفی به خود درگذشت. قهرمان تیراندازی اهداف پروازی ایتالیایی پس از انتقال فوری به بیمارستانی در توسکانی شب گذشته درگذشت.

 

گیلی با دوستانش در جنگل  در استان پیزا ایتالیا شکار می کرد. با این حال، پس از خم شدن برای برداشتن فشنگ های تازه، به طور تصادفی یک گلوله به شکم خود شلیک کرد.

 

دوستان با اورژانس تماس گرفتند و دو آمبولانس در حال حرکت در جنگل بودند. او به بیمارستان منتقل شد و پزشکان بلافاصله او را تحت عمل جراحی قرار دادند اما گیلی به دلیل خونریزی داخلی درگذشت.

 

لوچیانو روسی، رئیس فدراسیون تیراندازی ایتالیا پس از شنیدن این خبر بیانیه ای را منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: اکتبر گذشته، بازیکن جوان تیراندازی اهداف پروازی توانست عنوان قهرمانی جهان را به دست بیاورد. او در ماه می ۲۰۲۱ در مسابقات قهرمانی اروپا در اوجیک در کرواسی در مسابقات انفرادی، تیمی و ترکیبی مدال طلا کسب کرد. از این اتفاق ناگوار برای این ورزشکار آینده دار کشورمان بسیار ناراحت و اندوهگین هستیم و امیدواریم روح او در آرامش باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------