آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

آخرین قاب از مسی و رونالدو در بارسلونا و رئال مادرید/عکس



 مسی و رونالدو  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
شاید بتوان گفت که پس از جدا شدن کریستیانو رونالدو و لیونل مسی از رئال مادرید و بارسلونا فوتبال وارد مرحله و دوران جدیدی شد و اتفاقات و حوادث دنیای فوتبال به شکل دیگری رقم خورد اما آن چیزی که از خاطر هواداران رئال مادرید و بارسلونا هرگز فراموش نمی شود، آخرین عکسی است که از مسی و رونالدو در بارسلونا و رئال مادرید به جا مانده است. 

به گزارش خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو در تابستان ۲۰۱۸ تصمیم گرفت رئال مادرید را ترک کند و راهی یوونتوس شود. فوق ستاره پرتغالی برای آخرین بار در فینال لیگ قهرمانان اروپای سال ۲۰۱۸ برای رئال مادرید به میدان رفت و مادریدی ها آن بازی را با نتیجه سه بر یک بردند و لیورپول را شکست داده و قهرمان شدند. رونالدو پس از شرکت در جشن قهرمانی رئال مادرید ورزشگاه کیف را ترک کرد و بدین ترتیب آخرین قاب از او با پیراهن رئال مادرید بدین شکل ثبت شد.

 

 مسی و رونالدو  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

اما آخرین عکس لیونل مسی در بارسلونا مربوط به فصل گذشته یعنی فصل ۲۰۲۰/۲۱ است. لیونل مسی که در تابستان ۲۰۲۰ می خواست جدا شود، در نهایت تصمیم گرفت یک فصل دیگر در بارسلونا بماند. آخرین بازی او در بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ مقابل سلتاویگو بود که بارسا آن بازی را با نتیجه یک بر دو باخت و بدین ترتیب آخرین عکس مسی در پیراهن بارسلونا هنگامی که ورزشگاه را ترک می کرد، ثبت شد.

 

 مسی و رونالدو  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------