آغاز سال تحصیلی دانشجویان علامه طباطبائی به تعویق افتاد



دانشگاه علامه طباطبایی،اخبار دانشگاه،خبرهای دانشگاه
با اعلام اصلاحیه تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ کلاس‌های آموزشی دانشجویان همه مقاطع تحصیلی دانشگاه علامه‌طباطبائی از ۲۶ شهریور به اول مهر ماه به تعویق افتاد.

به گزارش ایسنا، بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ دانشجویان همه مقاطع تحصیلی این دانشگاه بر اساس تقویم دانشگاهی از ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. دانشجویان باید برای انجام فرایند انتخاب واحد در زمان‌های تعیین شده، به صورت الکترونیکی در سامانه آموزشی گلستان به آدرس https://ems.atu.ac.ir اقدام کنند.

 

بازه زمانی حذف و اضافه برای دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی از ۸ تا ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ و پایان حذف اضطراری ۲۰ دی ماه تعیین شده است. مهلت ارائه درخواست تمدید سنوات نیمسال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برای مقطع کارشناسی تا ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ بود و برای تحصیلات تکمیلی تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ تعیین شده است. 

 

کلاس‌های نیمسال اول سال تحصیلی جدید دانشگاه علامه‌طباطبائی از روز شنبه اول مهرماه ۱۴۰۲ به صورت حضوری آغاز می‌شود. در تقویم آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ به عنوان پایان کلاس‌ها و بازه زمانی برگزاری امتحانات پایان ترم ۳۰ دی ماه تا ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

 

به استناد آیین‌نامه آموزشی مصوب وزارت علوم، برگزاری ۱۶ هفته کلاسی در تمام مقاطع تحصیلی الزامی است. همچنین دریافت مجوز تمدید سنوات در زمان‌های تعیین شده از سوی دانشجو و از طریق سامانه آموزشی گلستان الزامی است.

 

دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی باید نسبت به انجام فرایند انتخاب واحد در زمان‌های تعیین شده، به صورت الکترونیکی در سامانه آموزشی گلستان اقدام کنند.

 

به استناد بخشنامه ابلاغی وزارت علوم، ثبت نمرات پایان هر نیم‌سال تحصیلی، حداکثر ۱۰ روز پس از برگزاری امتحان هر درس بوده و اساتید باید نسبت به ثبت نمرات در زمان‌های تعیین شده در سامانه آموزشی گلستان اقدام کنند.

 

به گزارش ایسنا، پیش از این قرار بود بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ انتخاب واحد نیم‌سال اول سال تحصیلی دانشجویان این دانشگاه از شنبه، ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ آغاز شود و بازه زمانی حذف و اضافه برای دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی ۱ تا ۶ مهر ماه ۱۴۰۲ و حذف اضطراری آنها نیز ۱۳ دی ماه تعیین شده بود.

 

همچنین مهلت ارائه درخواست تمدید سنوات نیم‌سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه علامه طباطبایی برای مقطع کارشناسی تا ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲ و برای تحصیلات تکمیلی تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده بود.

 

در تقویم قبلی دانشگاه علامه طباطبائی، قرار بود کلاس‌های نیم‌سال اول سال تحصیلی جدید دانشجویان از روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ به صورت حضوری آغاز شود. همچنین ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ به عنوان پایان کلاس‌ها و بازه زمانی برگزاری امتحانات پایان ترم ۲۳ دی ماه تا ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------