مهلت ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ تمدید شد



 کنکور, اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه
سازمان سنجش آموز کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ خبر داد.

ببه گزارش سازمان سنجش آموز کشور، در اطلاعیه این سازمان آمده است: پیرو انتشار اطلاعیه و دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تاریخ های ۱۵ و ۱۶ آذر ۱۴۰۰، ضمن اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای یادشده به اطلاع متقاضیان می‌رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۰ برای ثبت‌نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شد که تا پایان روز شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

 

متقاضیان ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون یادشده اقدام کنند.

 

آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ یادشده، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

 

فایل اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس قرار دارد. 

 

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ برای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------