جزئیات تکمیل ظرفیت کنکور 92 در رشته های پیام نور و غیرانتفاعی ها



اخبار,اخبار دانشگاه,جزئیات تکمیل ظرفیت کنکور 92


اخبار دانشگاه - امکان انتخاب 50 کدرشته
جزئیات تکمیل ظرفیت کنکور 92 در رشته های پیام نور و غیرانتفاعی ها

جزئیات ثبت‌نام و انتخاب رشته براي شركت در مرحله تكميل ظرفيت و گزينش رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه پيام نور و موسسات آموزش عالي غيردولتي- غيرانتفاعي (پذيرش با سوابق تحصيلي) بهمن ماه سال 92 اعلام شد.

به گزارش مهر، داوطلباني كه در آزمون سراسري سال 92 ثبت‌نام کرده (اعم از اينكه در جلسه آزمون حاضر بوده و يا نبوده‌اند) و همچنين متقاضياني كه در آزمون فوق ثبت‌نام نکرده اند می توانند در این مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش دانشجو بعضي از مراكز و يا واحدهاي آموزشي دانشگاه پيام نور و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غيردولتي، پس از اعلام نتايج نهايي کنکور 92 اعلام شده است، جدول کدرشته محل های تکمیل ظرفیت این رشته ها از ساعت 20 ( 8 شب) روز دوشنبه 25 آذر ماه 92 بر روي سايت سازمان سنجش منتشر می شود.

داوطلبان و متقاضيان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرايط مندرج در اين اطلاعيه و دفترچه راهنماي مربوط براي پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي در دانشگاه پيام نور و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي ـ غيرانتفاعي از روز اول تا پنجم دی ماه 92 به سايت اينترنتي اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط به تكميل ظرفيت (مبلغ 35,000 ريال) از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي، نسبت به ثبت‌نام و تكميل فرم انتخاب رشته (حداكثر 50 كدرشته) به روش اينترنتي، اقدام کنند.

آن دسته از داوطلباني كه در يكي از رشته‌هاي تحصيلي متمركز آزمون سراسري سال 1392 پذيرفته شده‌اند، با رعايت ضوابط مربوط و در نظر گرفتن تبصره‌هاي موجود می توانند متقاضي شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي مندرج در اطلاعيه مذکور شوند.

در صورت قبولي نهايي اين دسته از داوطلبان در اين گزينش، قبولي قبلي آنان «كان‌لم يكن» تلقي خواهد شد. لذا به پذيرفته‌شدگان تأكيد مي‌شود، در تكميل فرم تقاضانامه شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي دقت كافي مبذول دارند، در غير اينصورت هيچگونه اعتراضي قابل قبول نخواهد بود. در صورت قبولي نهايي اين دسته از داوطلبان در اين گزينش، با آنان همانند دانشجوي انتقالي رفتار خواهد شد.

پذيرفته‌شدگان متمركز آزمون سراسري در هر يك از كد رشته‌هاي تحصيلي بورسيه و يا شرايط خاص كه به دستگاه‌هاي اجرايي تعهد خدمت دارند

 

و همچنين پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه‌هاي فرهنگيان و تربيت دبير شهيد رجايي و رشته‌هاي تحصيلي ويژه فرهنگيان ديپلمه رسمي و يا پيماني شاغل در وزارت آموزش و پرورش مجاز به ثبت‌نام و شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي مندرج در اطلاعيه مذکور نیستند و و چنانچه اقدام به انتخاب رشته کنند و پذيرفته شوند قبولي آنان كان لم يكن خواهد شد.
 اخبار دانشگاه - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------