تقویت عضلات پهلو و آب کردن چربی های پهلو



آب كردن پهلو با دمبل, ورزش با دمبل برای لاغری شکم, ورزش با دمبل برای لاغری

آب كردن پهلو 

 

ورزش با دمبل برای لاغری شکم و پهلو

آب کردن پهلو یکی از بزرگترین مشکلاتی است که خیلی از خانمها با آن درگیرند. پهلوها نه تنها تناسب اندام را به هم می ریزد، بلکه بخشی از بدن است که به سختی می توان از شر آن رهایی پیدا کرد. از آنجا که پهلوها در ادامه ی ناحیه ی شکمی قرار دارند، خیلی از افراد فکر می کنند که با ورزش های شکم می توان آنها را برطرف کرد، ولی برای خلاص شدن از آنها ورزش های ویزه ای را باید انجام داد.

حرکات ورزشی برای آب کردن پهلو

حرکت کششی پهلو با دمبل

این حرکت اثر بی نظیری روی عضلات پهلو و ران دارد همینطور سبب کم کردن سایز کمر خواهد شد. برای انجام این تمرین پاها را قدری بیشتر از عرض شانه باز کنید آنگاه با یک دست دمبل را بلند کرده و با دست دیگر بدن را به پهلو خم کنید. این تمرین را ۱۵ مرتبه برای هر پهلو تکرار کنید.

 

آب كردن پهلو با دمبل, ورزش با دمبل برای لاغری شکم, حرکات شکم با دمبل

ورزش با دمبل برای لاغری شکم

 

حرکت هیزم شکن 

بایستید و پاها را به اندازه ی عرض لگن باز کنید. وزن بدن را روی پای چپ بیاندازید و یک دمبل را بردارید. دمبل را با هر دو دست بگیرید و تا بالای شانه ی چپ ببرید.

 

آنگاه بچرخید و به طرف ران راست حرکتی شبیه به هیزم شکن را اجرا کنید. اجازه دهید زمان چرخش، پا و زانوی شما محور قرار بگیرد. اکنون دمبل را تا بالای شانه چپ دوباره بالا بیاورید. این تمرین را 20 مرتبه تکرار کنید. اکنون روی پهلوی راست این حرکت را انجام دهید.

 

آب كردن پهلو با دمبل, ورزش با دمبل برای لاغری شکم, حرکات ورزشی با دمبل برای شکم

حرکات ورزشی با دمبل برای شکم

 

چربی سوزی پهلو و شکم با حرکت عنکبوتی

به وضعیت پلانک روی زمین قرار بگیرید. پنجه پا، دست و آرنج ها را روی زمین بگذارید. از طرف پهلو، زانوی پای راست خود را تا آرنج دست راست خود حرکت دهید.

 

این کار را برای زانو و آرنج چپ خود هم تکرار کنید. زمانی که حرکت عنکبوتی را انجام می دهید بر روی پهلوها تمرکز کنید و نه عضلات باسن. 

 

آب كردن پهلو با دمبل, ورزش با دمبل برای لاغری شکم, حرکت پهلو با دمبل

حرکات ورزشی شکم 

 

کاهش سایز کمر با حرکت ستاره دریایی

یکی از مناسب ترین حرکات ورزشی برای کاهش سایز کمر و آب کردن چربی های پهلو تمرین ستاره دریایی است. برای انجام این تمرین به شکلی که بتوانید تعادل بدن را حفظ کنید با قرار گرفتن روی یک پهلو بدن را روی یک دست و پا نگهدارید و آنگاه پا را بلند کرده و با دست انگشتان پا را نگهدارید. این حرکت را ۱۵ مرتب برای هر سمت تکرار کنید.

 

آب كردن پهلو با دمبل, ورزش با دمبل برای لاغری شکم, تقویت عضلات پهلو

 حرکت پهلو 

 

حرکت پری دریایی

به پهلو دراز بکشید به شکلی که آرنج و یک پا به عنوان تکیه گاه باشد آنگاه پاهارا روی هم قرار داده و تلاش کنید بدن و آنگاه یک پا را به بالا و پایین حرکت بدهید.

 

آب كردن پهلو با دمبل, ورزش با دمبل برای لاغری شکم, ورزش با دمبل برای لاغری شکم و پهلو

ورزش برای لاغری شکم و پهلو

 

از بین بردن چربی پهلو و دور شکم با چرخش روسی

حرکت چرخش روسی برای سفت کردن و برطرف کردن چربی های پهلو و شکم خیلی مفید است.

 

این تمرین را در ابتدا به آرامی و با تمرکز انجام دهید تا بتوانید به راحتی تعادل خود را حفظ کنید. آنگاه حرکت را با دور تند انجام دهید تا عملیات چربی سوزی مفیدتر انجام شود.

 

یک توپ و یا وزنه بردارید. روی زیرانداز خود بنشینید. آنگاه بالاتنه خود را ۴۵ درجه به عقب متمایل کنید. زانوها را خم کرده از سطح زمین به طور موازی ارتفاع دهید. در حالیکه عضلات پشت را صاف و سینه خود را رو به جلو نگاه داشته اید، بالاتنه خود را به دوطرف بچرخانید.

 

انجام این تمرین در باشگاه و یا خانه روی نیمکت و یا صندلی اثر بیشتری بر پهلو ها و شکم می گذارد.

 

آب كردن پهلو با دمبل, ورزش با دمبل برای لاغری شکم, آب كردن پهلو

آب كردن پهلو

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------