بیوگرافی امین اسماعیل نژاد، غول جدید والیبال ایران



امین اسماعیل نژاد, بیوگرافی امین اسماعیل نژاد, آشنایی با امین اسماعیل نژاد

بیوگرافی امین اسماعیل نژاد، غول جدید والیبال ایران

 

آشنایی با بیوگرافی امین اسماعیل نژاد

امین اسماعیل نژاد متولد 27 آذر 1375 در ملکان می باشد. وی بازیکن حرفه ای والیبال و پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران و باشگاه پاس گرگان در لیگ برتر والیبال مردان ایران است. امین اسماعیل نژاد، ستاره تیم والیبال شهداب یزد عملکرد شگفت انگیزی در رقابت‌ های لیگ برتر والیبال داشته و به غول جدید والیبال ایران لقب گرفته است.

چکیده ای از بیوگرافی امین اسماعیل نژاد:

اطلاعات شخصی:

تاریخ تولد : 27 آذر 1375

محل تولد : ملکان تبریز

قد : ۲۰٣ سانتی متر

پیشه : ورزشکار (والیبالیست)

پست : پشت خط زن

 

باشگاه ها:

در سال 1395 باشگاه پیکان تهران

در سال 1396 باشگاه پیکان تهران

در سال 1397 باشگاه شهرداری تبریز

در سال 1398 باشگاه سایپا تهران

در سال 1399 باشگاه سایپا تهران

در سال 1400 باشگاه مقاومت شهداب یزد

در سال 1401 باشگاه پاس گرگان

تیم ملی : عضو تیم ملی والیبال مردان ایران

 

افتخارات :

به نمایندگی از ایران والیبال مردان

 

قهرمانی زیر 23 سال آسیا

مدال طلا – جایگاه اول 2017 تیم

 

قهرمانی مردان آسیا

مدال طلا – جایگاه اول 2021 تیم

 

بیوگرافی امین اسماعیل نژاد :

امین اسماعیل نژاد در 27 آذر سال 1375 در ملکان متولد شد. وی اصالتاً اهل ملکان در 150 کیلومتری جنوب تبریز است. امین اسماعیل نژاد بازیکن حرفه ای والیبال و پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران و باشگاه پاس گرگان در لیگ برتر والیبال مردان ایران است. وی به غول جدید والیبال ایران تبدیل شده است.

 

امین اسماعیل نژاد، ستاره تیم والیبال شهداب یزد عملکرد شگفت انگیزی در رقابت‌ های لیگ برتر والیبال داشته و به غول جدید والیبال ایران لقب گرفته است. انگار موتور این ستاره ی شهداب یزد در رقابت‌ های حذفی تازه روشن شد زیرا او یکی پس از دیگری در مسابقات این تیم عنوان امتیاز آورترین بازیکن را از آن خود می کرد. امین اسماعیل نژاد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار تیم های مقاومت شهداب یزد و پیکان تهران در مسابقه برگشت فینال لیگ برتر مردان را به دست آورد.

 

درباره ی امین اسماعیل نژاد, امین اسماعیل نژاد کیست, زندگینامه امین اسماعیل نژاد

زندگی نامه امین اسماعیل نژاد

 

امین اسماعیل نژاد در مسابقه اول فینال نیز عملکرد خیره کننده‌ ای از خود ارائه داد و با کسب 28 امتیاز علاوه بر کمک به نزدیک شدن شهداب به‌ عنوان قهرمانی، امتیاز آورترین بازیکن زمین نیز لقب گرفت. بازیکن شماره 18 شهداب در دو دیدار دیگر تیم مقاومت در مراحل یک‌ چهارم نهایی و نیمه‌ نهایی امتیاز آورترین بازیکن شده بود.

 

لیگ برتر والیبال ایران به پایان خود نزدیک شده است. شاید کمتر کسی تصور می کرد که با وجود تیم های پرستاره حاضر در لیگ، این شهداب یزد باشد که یکی از فینالیست های مسابقات لقب بگیرد اما هرچه رقابت‌ ها پیش رفت شاگردان علیرضا طلوع کیان بهتر و بهتر شدند.

 

شهداب در دیدار نیمه نهایی موفق شد یکی دیگر از تیم های شگفتی ساز لیگ یعنی فولاد سیرجان را شکست دهد تا یک پای فینال لقب گرفته و حریف پیکان شود که آنها نیز در نیمه نهایی تیم پر قدرت و پر ستاره سپاهان را شکست داده بودند.

 

اگرچه شهداب از نظر تیمی عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه داده اما بر هیچ‌ کس پوشیده نیست که یکی از مهم‌ ترین دلایل حضور این تیم در فینال رقابت‌ ها پشت خط زن تیم یزدی، اسماعیل نژاد بوده است.

 

پیشینه امین اسماعیل نژاد

اسماعیل نژاد در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2017 به میزبانی اردبیل که با قهرمانی ایران به پایان رسید به عنوان بهترین پشت خط زن انتخاب شد. در همان سال مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان در مصر را در حالی که پشت خط زن اول تیم ملی بود به خاطر مصدومیت از دست داد. 

 

او در سال های 1395 و 1396 در تیم پیکان تهران، سال 1397 در تیم شهرداری تبریز و 1398 و 1399 در تیم سایپای تهران عضویت داشته است و سابقه نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران را در سال 9513 با تیم پیکان تهران در کارنامه خود دارد. وی در سال 1400_1401 با تیم شهداب یزد به قهرمانی لیگ برتر رسید و عنوان بهترین پشت خط زن لیگ برتر والیبال ایران و نیز ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر والیبال ایران را به دست آورد.

 

او همچنین در سال 2021 به همراه تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2021 مقام اول را کسب کرد و مدال طلا گرفت.

 

می توان اوج کار امین اسماعیل نژاد را بازی در 14 تیر ماه 1401 در مقابل لهستان دانست. جایی که تیم ملی والیبال ایران موفق شد در یک بازی هیجان انگیز و فوق العاده حریف خود را با نتیجه 3-2 شکست دهد تا در هفته سوم شروع شگفت انگیزی را آن هم با پیروزی مقابل تیم پرستاره لهستان تجربه کرده باشیم.

 

تمام بازیکنان ایران در این مسابقه عملکرد کم نقص و فوق العاده ای از خود ارائه دادند، اما باز هم این امین اسماعیل نژاد بود که با نمایش درخشان خود نشان داد که یک فوق ستاره نه تنها در والیبال ایران و آسیا بلکه در والیبال دنیا ظهور کرده است. 

 

اوج کار اسماعیل نژاد ست پنجم بازی بود که او از امتیاز دو پشت خط سرویس قرار گرفت. اسماعیل نژاد با سرویس های مهارنشدنی و شگفت انگیز خود موفق شد فاصله امتیازی عجیب و غریبی با لهستان ایجاد کند و یک بار دیگر مرد تعیین کننده والیبال ایران در این برد بزرگ لقب بگیرد. حالا دیگر گزاف نیست اگر بگوییم امین اسماعیل نژاد فوق ستاره جدید والیبال ایران آسیا و دنیاست.

 

گالری تصاویر امین اسماعیل نژاد:

آشنایی با بیوگرافی امین اسماعیل نژاد, تصاویر امین اسماعیل نژاد, عکس های امین اسماعیل نژاد

امین اسماعیل نژاد والیبالیست چپ دست

 

بیوگرافی امین اسماعیل نژاد, آشنایی با امین اسماعیل نژاد, درباره ی امین اسماعیل نژاد

امین اسماعیل نژاد غول جدید والیبال

 

زندگی نامه امین اسماعیل نژاد, آشنایی با بیوگرافی امین اسماعیل نژاد, تصاویر امین اسماعیل نژاد

آشنایی با امین اسماعیل نژاد

 

امین اسماعیل نژاد,آشنایی با امین اسماعیل نژاد,امین اسماعیل نژاد کیست

امین اسماعیل نژاد و سرویس های مهارنشدنی و شگفت انگیزش

 

گردآوری: بخش ورزش بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------