حاشیه‌های کنسرت سیروان خسروی/ «این کارها در سیرک انجام می‌شود!»



سیروان خسروی,کنسرت  سیروان خسروی

حاشیه‌های کنسرت سیروان خسروی/ «این کارها در سیرک انجام می‌شود!»

کنسرت موسیقی سیروان خسروی (خواننده پاپ کشورمان) روزهای 13 و 14 اردیبهشت 92 در چهار نوبت در تالار مهر اهواز برگزار شد.

در ابتدای این کنسرت، تیزر آلبوم‌های حمیدرضا خجندی به نام "آره یا نه؟" و علی بهشتی به نام "وداع" که به زودی منتشر می‌شوند، پخش شد.

در دو آهنگ، امید حاجیلی با نوازندگی در این کنسرت سیروان خسروی را همراهی ‌کرد و در آهنگ "عاشقتم" ‌به عنوان خواننده با سیروان خسروی هم‌خوانی داشت.

میلاد درخشانی هم به عنوان نوازنده در این کنسرت سیروان خسروی را همراهی کرد. میلاد درخشانی در نوازندگی تیتراژ پایانی سریال "ساختمان پزشکان" که در این کنسرت اجرا شد با سیروان خسروی همراه بود.

در ادامه این کنسرت یک نفر از جمع حاضر در سالن درخواست خواندن ترانه لس آنجلسی از سیروان خسروی کرد که او در پاسخ گفت: بعضی‌ها باید بروند فوتبال نگاه کنند!

خسروی در میان اجرا با درخواست تعدادی از حاضران در سالن مبنی بر حرکات موزون توسط او مواجه شد که در پاسخ با اظهار تاسف از این درخواست گفت: این کارها در سیرک انجام می‌شود نه در کنسرت و برای این عده کم متاسفم. شنیده بودم که مردم اهواز مردم خونگرمی هستند اما مطمئناً این عده اهوازی نیستند!

تردد بیش از حد حاضران از مقابل سکو از نکات ناخوشایند این کنسرت بود چرا که باعث به هم خوردن تمرکز خواننده و دیگر حاضران در کنسرت می‌شد.

سیروان خسروی در این کنسرت که از همخوانی حاضران در سالن در تعدادی از آهنگ‌ها بهره می‌برد از حضور دو خواننده خوزستانی یعنی حمیدرضا خجندی‌ و علی بهشتی در کنسرت‌اش تشکر کرد.

آهنگ‌های "بارون پاییزی"، "جاده"، "دوستت دارم"، "بهار نزدیکه"، "ساعت نه"، "ساختمان پزشکان"، "‌اگه تو مال من نیستی"، "بی‌قرار" و "نه، نرو" از جمله آهنگ‌های اجرا شده توسط سیروان خسروی در کنسرت اهواز بود./ایسنا

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------