آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

خشم کاربران اینترنت از انتخاب این بازیگران



اخبار,بن افلک ,فیلمهای 2013

 

اخبار فرهنگی - بازیگرانی که انتخابشان اینترنت را به خروش درآورد/ بن افلک در صدر اعتراض‌ها

اگر سال 2013 درسی برای مسئولان انتخاب بازیگران هالیوودی داشت، آن درس این بود که احتمالا دارند کارشان را اشتباه انجام می دهند زیرا مردم از انتخاب برخی بازیگران برای نقش‌هایی که به آنها سپرده می‌شود راضی نیستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، ایده اعتراض کردن طرفداران به انتخاب یک بازیگر برای نقش مورد علاقه شان چیز جدیدی نیست، اما این اعتراض‌ها امسال خیلی بیش از حد بوده است.

در حالیکه بعضی از بازیگران انتخاب شده برای نقش های معروف با واکنش خوب مردم مواجه شدند مانند پل راد که در فیلم "انت من" سال 2015 بازی می کند و بعضی انتخاب ها هم با بی تفاوتی کامل مردم مواجه شدند مانند انتخاب بردلی کوپر برای فیلم "محافظان کهکشان" و وین دیزل در نقش گروت، امسال کاربران و طرفداران اینترنتی متوجه شدند که درخواست اینترنتی برای انتخاب بازیگری که بعد از خواندن کتاب محبوبشان او را مناسبت ایفای آن نقش می دانستند، چندان سودمند نبوده و کسی به اعتراض‌هایشان توجه نکرده است!

چهار بازیگر منتخب که بیش از همه صدای کاربران اینترنت را درآورد و این اعتراض مردمی تاثیر هم نکرد، عبارت بود از:

1. داکوتا جانسون و چارلی هانم برای فیلم "پنجاه طیف گری":
ممکن است فکر کنید زمانی که خود ای ال جیمز نویسنده رمان اصلی، بازیگران نقش اصلی فیلمش را انتخاب کرد، نقدها و نظرهای منفی کمتر باشند، اما کاملا فکرتان اشتباه است. به نظر طرفداران رمان، انتخاب هانم و جانسون برای این نقش ها به قدری اشتباه بود که آن ها دادخواست اینترنتی تنظیم کردند تا آن ها را با بازیگران دیگری جایگزین کنند. زمانی که هانم از پروژه بیرون رفت طرفداران نیمی از خواست شان را دریافت کردند، اما جانسون هنوز هم سر جای خود مانده است.

2. شیلین وودلی و انسل الگورت در "عیب های ستاره هایمان":
در نگاه اول انتخاب وودلی و الگورت در نقش دو نوجوان رمان جان گرین که در یک گروه حمایتی، شیفته یکدیگر می شوند به نظر کاملا درست می رسد. هردوی آن ها بازیگران جوان معروفی هستند که به رمان اصلی نیز علاقه مند هستند. پس مشکل چیست؟ بله، اینترنت. خود گرین نویسنده این کتاب در سایت تامبلر از انتخاب این دو بازیگر برای نقش های اصلی رمانش دفاع کرد و گفت که خود او به عنوان نویسنده رمان آن ها را انتخاب نکرده، اما از این انتخاب حمایت می کند چون این دو بازیگر به این نقش ها می خورند.

3. گل گدت در "مرد فولادی 2":
گل گدت به عنوان زنی انتخاب شد که برای اولین بار شخصیت واندر وومن را به روی پرده سینماها می برد (این شخصیت بیش از هفتاد سال است که به وجود آمده، اما قبل از این هیچ وقت در یک فیلم سینمایی ظاهر نشده بوده است). البته خیلی از طرفداران شخصا از گدت شکایت کردند و گفتند او بیش از حد لاغر و ضعیف به نظر می رسد. سوال دیگری که پیش آمد این بود که آیا زنی که قبل از این در مجموعه فیلم های "سریع و خشن" بازی کرده است می تواند نقش یک شیرزن با قدرت های فرازمینی را بازی کند؟ گدت هم که به نظر می رسد به این اعتراض ها توجه خاصی نکرده در مصاحبه ای گفت که او نمایانگر واندر وومن دنیای جدید است.

4. بن افلک در فیلم "مرد فولادی 2":
اعتراض هایی که به انتخاب گدت شد، در مقابل اعتراض هایی که به انتخاب بن افلک برای ایفای نقش بروس وین و بتمن در فیلم سوپرمن سال 2015 شد، هیچ بودند! این اعتراض ها دلایل مختلفی داشت که به خاطر سن، قیافه و یا ایفای نقشی که افلک در فیلم "در دویل" داشت، ایجاد شد و موجب شد تا تمام طرفداران بتمن نوک پیکان انتقادهایشان را به سمت او هدف بگیرند و البته دادخواستی هم در اینترنت برای خارج کردن او از فیلم به وجود آمد.

اما چیزی که واقعا جالب بود اعتراض به انتخاب افلک نبود، بلکه اعتراض به اعتراض های به وجود آمده طرفداران بود. بازیگران قبلی نقش بتمن مانند مایکل کیتون و ول کیلمر و همچنین افراد مشهور دیگری مانند جاس ودون و مت دیمون از انتخاب افلک برای این نقش حمایت کردند. 
اخبار فرهنگی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------