مهتاب کرامتی در کنار فرزند معلولش+عکس



مهتاب کرامتی در کنار فرزند معلولش+عکس

فیلم تلویزیونی «آذر» به کارگردانی فرزاد موتمن پنجشنبه (25 آبان‌ماه) از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نخستین فیلم تلویزیونی با بازی مهتاب کرامتی با عنوان "آذر" پس از یک سال انتظار پخش، سرانجام پنجشنبه این هفته به روی آنتن می‌رود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قصه "آذر" به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه‌کنندگی علی واجد سمیعی در یک روز می‌گذرد و مربوط زندگی زنی با همین نام است که مدتهاست بعد از دست دادن همسرش با فرزند معلول و عقب مانده‌اش زندگی می‌کند. او در این سال‌هایی که مجبور بوده زندگی محدود و آبرومندی را برای خود و پسرش فراهم نماید از طریق خدمتکاری، بسته بندی سبزیجات و ترشی درست کردن امرار معاش می کرده . اما آذر که مدتها با توجه به اینکه گزینه های مناسبی هم برای ازدواج داشته، تصمیم گرفته بود بی شوهر زندگی کند، از تصمیم خود عقب نشینی می کند و می خواهد به خواستگاری مردی بدون حضور پسرش پاسخی مثبت بدهد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

محمد مهدی احدی، ناهید مسلمی، گلاره عباسی، سیامک ادیب، مالک پورسراج، مجید شهریاری، شبنم فرشادجو، سهی بانو ذوالقدر، مهدی بجستانی، ماریه تهرانچی، فرخنده فرمانی زاده، عاطفه عرب طهرانی، کریم امینی، مانا گل محمدی، نیلوفر واجد سمیعی و... دیگر بازیگرانی هستند که در "آذر"ایفای نقش کرده‌اند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این فیلم تلویزیونی در گروه اجتماعی مرکز سیما فیلم تولید شده و مرجان اشرفی‌زاده و علی اصغری نگارش فیلمنامه را به عهده داشته‌اند."آذر" که پنجمین تجربه کارگردانی فرزاد موتمن در حوزه فیلم‌های تلویزیونی است قرار است ساعت 19 از شبکه 3 سیما به روی آنتن رود./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------